CARTE+AUDIO Buyology – Martin Lindstrom 2


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 2 min)

CONCURS: Poți să câștigi această carte dacă răspunzi la întrebarea pusă pe pagina TRUSTED de pe Facebook. Mult succes! 

Buyology este o carte apărută în 2008 (în România, în 2011, la Editura Publica) și, de atunci, neuromarketing-ul a devenit un domeniu tot mai cunoscut, dar încă puțin explorat de marketeri. Martin Lindstrom și-a fundamentat volumul pe un studiu realizat de el și o echipă de specialiști, între anii 2004 și 2007.

buyology coperta

Cel mai mare merit al volumului este că afli din el lucrurile esențiale despre neuromarketing, adică despre modul în care mintea noastră funcționează atunci cînd evaluăm produse, suntem expuși la reclame, cumpărăm.

Deși este o carte medie ca întindere, Buyology ne duce prin lumea academică, medicină, religie, showbiz, pentru a ne demonstra că orice se poate vinde inteligent. Iar dacă în spatele vînzării există studii nonconformiste de marketing, succesul este aproape garantat. Lindstrom ne poartă prin statistici, articole de presă, studii ale universităților de prestigiu, pentru a ne demonstra că marketerii trebuie să inoveze constant și să nu mai creadă orbește în studiile cantitative și calitative tradiționale:

„Cercetările tradiționale de piață – chestionare, sondaje, focus-grupuri și așa mai departe – vor căpăta un rol din ce în ce mai redus, iar neuromarketingul va deveni instrumentul principal pe care îl vor utiliza companiile pentru a prevedea succesul sau eșecul produselor lor. Ba mai mult, prevăd că pe măsură ce neuromarketingul va deveni tot mai popular, iar cererea va crește, acesta va ajunge să fie mai ieftin, mai ușor și mai la îndemâna companiilor decât a fost vreodată. Și, drept urmare, popularitatea, ca și răspândirea sa, vor spori și mai mult.”

O altă previziune a autorului este că branding-ul uman va deveni de asemenea tot mai popular; iată scurte explicații despre ce înseamnă acest lucru, în acest fragment audio:

Buyology de Martin Lindstrom a apărut în 2011 la Editura Publica (276 de pagini, prefața de Paco Underhill). Traducerea: Mihaela Sofonea.

Cumpărați cartea:

Citiți recenzia integrală a cărții la TRUSTED.ro

Nu-i așa că merită distribuit articolul?

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

2 comentarii la “CARTE+AUDIO Buyology – Martin Lindstrom