E-COMMERCE Al treilea sezon în care Andrei și Raluca Radu te învață comerț electronic


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)

După două ediţii de succes ale Cursului Intensiv de Iniţiere în E-Commerce organizat de Gala Premiilor E-Commerce şi DallesGO, organizatorii propun o nouă serie de 12 săptămâni de sesiuni interactive şi aplicaţii Dalles3practice care vor trece cursanţii prin tot ceea ce înseamnă e-commerce. Trainerii vor fi tot Andrei Radu (CEO & Founder GPeC) şi Raluca Radu (Digital Marketing Consultant și Country Manager Answear România).

Cursul Intensiv de Iniţiere în E-Commerce începe în 2 martie şi va avea loc în perioada martie-mai 2016. Cursul ţine 12 săptămâni (se va discuta de comun acord programul pentru a mulţumi majoritatea cursanţilor), iar preţul de înscriere este de 2.300 lei și poate fi plătit în două rate (reducere 10% la plata integrală).

ATENȚIE MARE, STUDENȚI! Beneficiați de reducere, țineți carnetul de student aproape!

Primele cinci sesiuni ale cursului:

  1. Radiografia pieţei de e-commerce din România comparativ cu restul Europei
  2. Alegerea platformei e-commerce
  3. Bune practici în usability – partea I
  4. Bune practici în usability – partea a II-a
  5. KPI principali în e-commerce şi modul de măsurare al acestora

Citiți despre celelalte sesiuni pe site-ul Dalles Go.

Iată ce spun trainerii:

Eu vă recomand cursul pentru că este ținut de doi oameni care de foarte mulți ani activează în comerțul electronic și pentru că este un curs dens, deloc superficial, cu multe noțiuni practice pe care antreprenorii le pot folosi imediat. Detalii și înscrieri, la DallesGO.

Nu-i așa că merită distribuit articolul?

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *