E-COMMERCE Ofer un 3-day pass la GPeC SUMMIT 2017 7


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 3 minute)

Luna trecută, v-am anunțat că a pornit iureșul numit Gala Premiilor E-Commerce 2017. În afară de Competiția Magazinelor Online, în care site-urile înscrise vor fi auditate pe baza a sute de criterii, are loc GPeC SUMMIT în 16-17-18 mai, tot la Crystal Palace Ballrooms în București. Sunt 3 zile de prezentări, workshop-uri și networking, iar eu vă ofer o invitație pentru toată durata evenimentului, dacă răspundeți provocării lansate de mine la finalul acestui articol.

Directorul departamentului de Customer Loyalty al gigantului Zappos vine în România

Zappos va fi prezent pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT prin Rob Siefker – persoana cea mai potrivită de a împărtăși secretele Zappos despre cum să creezi experiențe memorabile clienților tăi. Rob va susține un keynote de o oră de pe scena GPeC SUMMIT, în data de 16 mai 2017: „Creating Customer Experiences and Satisfaction that will ensure Word of Mouth Marketing”.

Speakeri excepționali pe scenă

Pe lângă Rob Siefker, pe scena GPeC SUMMIT vor urca:

Tomi Ahonen – considerat “Expertul nr. 1 în mobile la nivel mondial” de către prestigioasa publicație Forbes. Tomi va susține un keynote special despre ultimele tendințe în m-commerce: „The Rapidly Changing Nature of Mobile Commerce: When Mobile Money Meets Augmented Reality”.

Karl Gilis – care revine în România la cererea audienței, după succesul prezentării de la ediția GPeC Summit de anul trecut. Karl va susține keynote-ul “How to seduce your visitors to buy (more)”.

La GPeC SUMMIT, veți mai vedea și asculta peste 30 de speakeri excepționali – români și de peste hotare, toți practicieni și unii dintre cei mai buni specialiști în E-Commerce, Mobile și Marketing Online.

Studiul de e-commerce pe 2016 și workshop-uri tematice

În premieră la GPeC SUMMIT, vor fi prezentate rezultatele Studiului privind Situația Pieței de E-Commerce din România 2017, realizat de GPeC și iSense Solutions în intervalul martie-aprilie 2017, pe un eșantion reprezentativ la nivel național. Participanții vor afla cele mai noi cifre de piață, comportamentul consumatorilor online, cât cheltuiesc, ce tipuri de produse cumpără cel mai mult, ce își doresc de la magazinele online, care le sunt temerile când vine vorba de e-commerce și multe alte informații în exclusivitate despre situația actuală a pieței.

Programul summit-ului este întregit de workshop-urile care se vor desfășura în paralel. Agenda evenimentului a fost publicată pe site-ul oficial. Tot de acolo puteți lua bilete (la preț redus până în 7 mai, apoi la preț normal).

Câștigă un 3-day pass!

Vrei să fii la GPeC SUMMIT anul acesta? Până în 8 mai, ora 23:59, răspunde printr-un comentariu aici, pe LinkedIN sau pe Facebook la următoarea provocare:

Prin OUG 34 din 2014, clienții români pot beneficia de dreptul de retur al produselor în 14 zile calendaristice de la primirea pachetului. Cum vezi mai mult acest drept: ca un avantaj pentru consumator sau ca o constrângere pentru magazinul online? Argumentează un pic.

Dacă vrei să te documentezi înainte, poți face testul cumpărătorului sau testul proprietarului de magazin online, pe site-ul Trusted.ro.

Voi alege cel mai interesant / cuprinzător / amuzant răspuns și voi anunța câștigătorul prin e-mail sau mesaj privat în 9 mai. Succes!

Nu-i așa că merită distribuit articolul?

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

7 comentarii la “E-COMMERCE Ofer un 3-day pass la GPeC SUMMIT 2017

  • Deea B

    Mare avatnaj, in mod sigur, pentru client. Imi place ca pot trimite inapoi pantofii care nu mi se potrivesc de exemplu. Dar imi dau seama ca e o bataie de cap pentru magazinul online asa ca incerc sa nu exagerez :-)

  • Antonio

    Cred ca este un avantaj enorm pentru consumatori, fiindca pot lua decizia finala in siguranta. In acelasi timp, este un mare PLUS pentru magazin online, adica uite eu iau de la eMag pentru ca ma simt safe la cumparari ( pot returna)

    E win-win si e next step pentru ecommercului romanesc. Evident, nu-i usor, e necesar un cashflow mai mare cu 3-5% pentru returns extra stoc si o platforma pentru a gestiona reintrarea lor in stoc.

    Hai ca suntem pe drumul cel bun ;)

    • George Hari Popescu Autor

      Nu numai de la eMag poți returna, ci de la orice magazin online din Ro, atît timp cît produsul nu intră la excepții. Oricum, felicitări, mergi la GPeC SUMMIT! Ești a doua mea alegere, după ce mail-ul trimis către Cristina s-a întors cu eroare. Trimit detaliile despre invitație pe mail.

  • Cristina

    Dreptul de retur e in avantajul ambelor parti.
    – flexibilitate din partea magazinului
    – clientul nu se simte constrans
    – are siguranta ca banii investiti, se pot recupera usor in cazul in care produsul nu e conform asteptarilor

    Sunt perfect deacord cu legea insa 14 zile mi se pare un termen prea mare. La fel cum in magazinul offline, vezi si verifici peodusul in cateva minute (chirie ore) si poti lua decizia pe loc, la fel se intampla si atunci cand primesti produsul comandat. De la momentul deschiderii coletului, consider ca poti lua o decizie mai repede de 14 zile.

    • George Hari Popescu Autor

      Dar sunt unele produse despre care nu-ți dai seama imediat că nu sunt ceea ce-ți trebuie, deci ai nevoie de mai mult de 2-3 zile. Oricum, felicitări, mergi la GPeC SUMMIT! Trimit detaliile despre invitație pe mail.

      ACTUALIZARE: Se pare că nu ai scris bine adresa de e-mail, pentru că mesajul trimis către tine a venit înapoi cu eroarea că utilizatorul respectiv nu există. I-am oferit invitația lui Antonio.

  • Adrian

    Cred ca ambii au de castigat din aceasta masura legislativa pe de o parte inlatura temerile clientilor pe de alta din experienta pot spune ca magazinul poate fi sigur ca un client multumit intotdeauna se va intoarce ba va mai si aduce noi potentiali clienti.