BILET GRATUIT la GPeC SUMMIT 2017 (un concurs stă între voi și el) 17


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)

Că se apropie cu pași repezi GPeC SUMMIT 14-15 noiembrie 2017, nu trebuie să vă mai spun eu. Nici că evenimentul are probabil cei mai tari invitați din ultimii 12 ani nu trebuie să vă spun eu acum, pentru că citiți mai multe detalii pe acest blog sau pe blog-ul GPeC.

Ce este important să menționez este că s-a terminat oferta early-bird în 31 octombrie, dar încă puteți lua bilete de pe site-ul oficial. Eu vin acum cu oportunitate pentru cei care nu și-au calculat bine bugetul pe 2017 și cărora le-ar prinde bine un bilet de intrare pentru cele două zile de GPeC SUMMIT.

Așadar, CONCURS! Pînă joi, 9 noiembrie, ora 20:00, lăsați un comentariu aici mai jos sau pe Facebook, cu un răspuns inteligent/interesant/argumentat la întrebarea:

Avînd în vedere că piața de comerț electronic din România este tot mai aglomerată, care credeți că ar fi elementul care ar diferenția un site de e-commerce față de concurență?

În 10 noiembrie, veți primi prin e-mail instrucțiuni privind modul în care beneficiați de intrarea gratuită în 14 și 15 noiembrie. Succese!

Nu-i așa că merită distribuit articolul?

17 comentarii la “BILET GRATUIT la GPeC SUMMIT 2017 (un concurs stă între voi și el)

  • Mihai

    In mod clar, asistenta pentru clienti face diferenta. Pentru ca sunt atatea magazine online care dau tzepe, incat e foarte important sa ai o relatie buna cu clientii tai.

  • Nicolae

    Bun premiul pentru concurs :) Legat de întrebare, as merge pe segmentare, specializare pe nișa, super suport pentru clienții magazinului. O zi faină și multe conversii.

  • Marian

    Bună. Din punctul meu de vedere un singur element nu este suficient pentru a te putea distanta fata de competitori în ochii clienților.
    Și mai apoi, răspunsul depinde foarte mult de nișă.
    Cred ca lucrul cel mai important este sa fii atent la nevoile clienților tai. Trăim în epoca vitezei, trebuie sa facem procesul de shipping sa fie cât mai rapid și cât mai bine informat și aproape de dorințele clienților. Acest lucru înseamnă o buna și corecta informare asupra produsului/produselor prin descrieri pe masura, dar și un suport foarte bun. Mai apoi trebuie sa oferim servicii care sa ofere încredere clienților și acest lucru difera în funcție de nișă.
    De exemplu pe fashion putem sa oferim clienților noștrii un serviciu de retur gratuit în caz ca produsul ales nu le place cum sta pe ei (e o frica a consumatorilor de fashion).
    În special trebuie sa identificam care sunt fricile clienților și pe ele sa ne bazam. Sa ai produse de calitate nu mai e destul ca să fii primul pe piața.

  • George Dobritoiu

    Un element diferentiator il reprezinta relatia/comunicarea post vanzare precum si serviciile de garantie.
    In acest moment provocarea nr. 1 la care este supus un magazin online este serviciul de curierat.
    Multe pachete ajung cu intarziere, deterioarate, colete lipsa.
    Este foarte important sa gestionezi cu atentie valul de energii negative generat de acest fapt.
    Este total neplacut sa accepti produse distruse de curieri, pentru care clientii nu au facut procese verbale. Pentru a nu pierde clientii, respectiv increderea lor in afacerea ta, trebuie sa dai curs tuturor solicitarilor de retur, chiar daca aceste lucruri iti afecteaza afacerea.
    Cine reuseste sa accepte greselile curierilor si propri (in special preturile gresite), sa asigure clientul de totala disponibilitate in fata oricarei cerinte, acela va reusi in timp. Nu uitati ca emag-ul a reusit sa transforme erorile de pret in atu-uri de marketing, asigurand astfel clientii ca sunt suverani.

  • Mocanu Vlad

    M-aș axa mai mult pe relația cu clientul. Fă-l să se simtă special.

    Aș angaja o persoană care să sune clientul după fiecare comandă. Să-l întrebe cum a fost experiența petrecută pe site până în momentul în care a ajuns coletul acasă. De asemenea, l-aș recompensa masiv pentru feedbackul primit de la el printr-un premiu generos( desigur, depinde de ce buget ai, dar în întrebare nu e precizat acest aspect așa că am să-mi las imaginația să zboare liberă). Cred că cea mai importantă e relația post-vânzare. Aș renunța total la mail-uri, newsletter, reclame abuzive,etc .
    Știu că e utopic ceea ce spun eu acum, dar cred că dacă ai înlătura ”bariera” asta dintre tine(ca magazin online) și client consider că ai reuși să te diferențiezi semnificativ. Un telefon pe lună(cu permisiunea clientului,desigur) prin care să-i reamintești că exiști.
    Personal, am început să urăsc toate metodele astea abuzive de marketing și cred că uităm tot mai mult să avem o conexiune reală cu fiecare client.

    Lucrând în domeniu IT(mai exact pe vânzări) am observat cât de importantă e relația cu clientul, așa că mă gândesc că s-ar putea implementa ceva asemănător și in comerțul online.

    • George Hari Popescu Autor

      Vlad, ai cîștigat! Vezi mailul cu detalii practice. Ne vedem la GPeC SUMMIT!

  • Denisa Despa

    Diferenta dintre un magazin online si altul va fi facuta de cei care pornesc la drum (sau il continua) gandindu-se la potentialii clienti si la nevoie lor, care isi iau deciziile cu acei clienti in minte, care pun satisfacerea clientilor si imaginea brandului, inaintea vanzarilor. Clientul de azi este unul informat, care face cercetari inainte de a cumpara si care e greu de „prostit”. Conteaza mai mult vocea unul client multumit care iti promoveaza magazinul cu adevarata pasiune decat vocea unui client care a primit servicii standard. In ziua de azi, cea mai buna experienta online devine un „standard”, si minumul asteptarilor pentru orice experienta online care va avea loc in viitor.

  • Razvan

    Comunicarea ireprosabila si rapida cu clientul. Trebuie sa stie in orice moment in ce stadiu este comanda lui si cand va ajunge coletul.
    De asemenea, livrarea a doua zi pentru comenzile primite pana seara tarziu poate face diferenta.

  • Angelo

    Relatia cu clienti conteaza cel mai mult. Posibilitatea de a comanda telefonic 24/24 deoarece majoritatea clientilor comanda dupa ora 17:00 si asta ar face diferenta. Posibilitatea de a putea vedea fisa tehnica a produselor inainte de a comanda.

  • Mihaela

    Piata este aglomerata, ca si multe dintre site-urile existe in momentul de fata :) Ce-i lipseste cu desavarsire, totusi, sunt serviciile post-vanzare. Problema este des intalnita in toate domeniile, indiferent ca se desfasoara online sau offline, doar ca inca nu i se acorda suficienta atentie. Suntem invadati de site-uri de e-commerce, iar serviciile post-vanzare sunt neglijate desi aici se regaseste adevarata valoare a business-ului.

  • CristinaC

    Experienta personalizata pe site in functie de user, tinandu-se cont de
    – date demografice, localizare, nr vizite etc
    – date colectate despre activitatea recenta pe site si browsing

    Se poate face cu ajutorul app dedicate prin care se pot:
    – afisa oferte si promotii personalizate
    – afisa produse relevante userului
    – trimite email-uri/ newsletter personalizate pt abandon cos, reminder cos cumparaturi nefinalizat etc
    => satisfacerea clientilor, cresterea loialitatii si a gradului de retentie

  • Madalina Tarabulea

    „Reteta” de succes ar trebui sa fie o abordare integrata: totul porneste de la calitatea produselor oferite, continua cu modul in care ele sunt prezentate clientului pe site si se termina cu procesul de cumparare, care trebuie sa fie cat mai user-friendly. Astfel, produsele trebuie sa fie atragator prezentate pe site, promotiile si reducerile sa fie vizibile, stocurile sa fie actualizate in timp real. Ajuta extrem de mult in decizia de cumparare viteza de incarcare a site-ului, customer journey-ul cat mai user friendly din punctul de vedere al navigarii pe site, tracking-ul comenzii si livrarea in timpul estimat initial. Plus, email de confirmare pentru inregistrarea comenzii si un alt email care sa anunte clientul cand i-a ajuns comanda in depozit si cand a fost inmanata curierului. Cred ca o buna comunicare cu clientul trebuie pastrata de-a lungul procesului de cumparare si chiar si dupa. Astfel, casuta de chat sa fie disponibila pe site, in caz ca are clientul vreo intrebare, site-ul sa fie responsive, astfel incat sa poata fi accesat de pe orice device, mesaj de multumire dupa inregistrarea comenzii, email de confirmare pentru inregistrarea comenzii, email cu statusul comenzii (cand a ajuns produsul in depozit, cand a fost inmanat curierului + nr de AWB) + posibilitatea ca clientul sa isi verifice comanda si produsele intr-un istoric al comenzilor. Un client multumit va fi mereu un client fidel :)

  • Alex Plop

    Din experienta acumulata in ultimii ani, am ajuns la concluzia ca elementul cel mai important ar fi capacitatea site-ului de a reduce la minimum riscurile asociate cu achizitia produselor/serviciilor comercializate.

    Cumparatorul isi asuma un set de riscuri in momentul in care duce la bun sfarsit o achizitie, iar metodele prin care site-ul rezolva aceste riscuri si il reasigura ca a luat decizia corecta si ca are posibilitatea de a face retur cu usurinta fara alte neplaceri, afecteaza direct rata de conversie a magazinului.

    De asemenea, este foarte important modul de prezentare a produselor astfel incat sa satisfaca criteriile de cumparare din nisa respectiva, folosind personalizari care sa-i ajute sa gaseasca produsul potrivit in cel mai scurt timp posibil.

    Un exemplu de personalizare ar fi recomandarile de produse in functie de particularitatile cumparatorului (personalitate, varsta etc.) – exemplu: mindblower.ro (gift finder), miababy.ro (serviciul infinity).

  • Alexandra

    Usurinta cu care poti returna produsele, reducerea nr de zile in care poti primi banii inapoi in cazul in care optezi pentru acest lucru si nu pentru inlocuirea lui, asistenta personalizata in functie de fiecare cumparator, metode multiple de a apela asistenta clienti ( telefon, mail, chat integrat pe site) si bineinteles, calitatea produselor, modul lor de prezentare si de livrare.

  • Mihaela Bisog

    Din punctul meu de vedere este important ca un magazin online sa ofere utilizatorului o experienta cat mai placuta.
    Trebuie sa se tina cont de la viteza de incarcare a magazinului online pana la amplasarea butoanelor de call to action.
    Este indicat ca toate informatiile relevante sa se gaseasca pe pagina de produs, procesul de cumparare sa fie usor de parcurs si pagina de multumire sa fie friendly.
    Este important ca inainte de vanzarea propriu-zisa si chiar si dupa sa se construiasca o relatie cu clientul.

  • Ciprian

    Sunt probleme mari cu livrarea. Cred ca un magazin care reuseste sa rezolve problemele cu livrarea va avea un avantaj mare. La fel si cu client service-ul. Daca ofera informatii rapid si complet, e ok cu clientul, cred ca poate iesi in fata.

  • George Hari Popescu Autor

    Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri! Ați atins multe puncte importante, mai ales comunicarea permanentă cu clienții și serviciile post-vînzare. Poate reveniți pe acest blog, o să mai fie concursuri :-)

Comentariile sunt închise.