Președintele ASOS, Brian McBride, vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 3 min)

Șeful de la ASOS vine în România, tocmai după momentul în care toată lumea vorbește despre celebra greșeală de tipar de pe pungile companiei! Ei bine, GPeC Summit (29-30-31 mai 2018) anunță venirea, pentru prima dată în România, a lui Brian McBride, Chairman ASOS, cel mai mare retailer online de fashion.

Despre Brian McBride

Brian și-a început cariera la Xerox, apoi a lucrat în cadrul companiilor IBM și Dell și a devenit Managing Director al companiei T-Mobile UK. În 2006, a devenit CEO-ul Amazon UK, funcție pentru care a trecut prin 12 interviuri, ultimul cu Jeff Bezos, fondatorul gigantului Amazon. După 6 ani în fruntea Amazon UK, Brian a fost ales președintele ASOS – cel mai mare retailer online de fashion, funcție pe care o ocupă de 6 ani. În același timp este și președinte la Wiggle, unul dintre cei mai mari retaileri online de echipamente pentru bicicliști, cât și membru în Board of Advisors în cadrul Departamentului de Digital al Guvernului Marii Britanii.

ASOS – de la start-up, la ținute pentru Michelle Obama

La GPeC Summit, Brian McBride va vorbi despre unicitatea și evoluția ASOS, de la un simplu start-up din Marea Britanie la retailer-ul care a reușit să o „îmbrace” pe Michelle Obama în timpul campaniei prezidențiale pentru al doilea mandat a lui Barack Obama, cu o rochie de 93 de dolari (noiembrie 2012). Fotografia a devenit virală și simbolică pentru brand-ul ASOS, iar rochia cu pricina – lansată cu 3 ani înainte de a fi achiziționată și purtată de Michelle – a devenit un produs-vedetă inclusiv printre star-urile de la Hollywood, precum Jessica Alba.

Președintele ASOS va dezvălui la GPeC Summit și câteva dintre secretele gigantului retailer precum:

  • evoluția în fața competitorilor;
  • lecții despre poziționarea corectă în industria de fashion;
  • cum să transformi clienții în adevărați ambasadori ai brandului.

În plus, prezentarea sa va puncta și ultimele tendințe din domeniul e-commerce, idei despre comportamentul consumatorilor din meniului online și evoluția mediului digital, în general, pe mai multe piețe.

Speakeri legendari la GPeC Summit 2018

Alături de Brian, printre ceilalți vorbitori anunțați la GPeC Summit se află:

  • Peep Laja (ConversionXL)
  • Jeff Bullas
  • Karl Gilis (AG Consult)
  • Jim Sterne (Digital Analytics Association)
  • Alyda Solis (Orianti)
  • Jeff Sauer (Jeffalytics)

Ultimele două săptămâni cu cele mai mici prețuri la biletele de acces

Doar până în 20 aprilie 2018, prețul biletelor de acces la GPeC Summit este redus, prin oferta Very Early-Bird, la doar 119 euro/persoană pentru toate cele 3 zile de eveniment. După această dată, prețul crește la 149 de euro.

Mai multe detalii despre GPeC SUMMIT, precum și înscrierile la eveniment se fac online pe website-ul GPeC, în secțiunea dedicată.

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *