Subiectele la Publicitate de la admiterea 2014 la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării 4


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)

Ești pe mobil și nu vezi testul? Alege opțiunea “Request desktop site” din meniul browser-ului!

(Vezi și subiectele date la Jurnalism și Comunicare și relații publice)

Subiectul 1

Din negura timpurilor, iată subiectele date la limba română în 2014 la FJSC. Luați-le ca pe un test de limba română cu răspunsurile pe loc.

Subiectul 2

Secvențele povestirii – minimum trei secvențe (expozițiune, intrigă, desfășurarea acțiunii, punctul culminant, deznodământ) – 0,75 puncte

Înlănțuirea adecvată a momentelor povestirii – 0,25 puncte

Construcția personajului/personajelor (elementele ilustrative pentru rolul acestuia/acestora în narațiune, elemente de portret) – 0,50 puncte

Elemente de atmosferă – 0,30 puncte

Caracteristicile narațiunii (verosimilitate, dinamism) – 0,20 puncte

Redactarea narațiunii:

– lexic (varietatea vocabularului, proprietatea termenilor) – 0,40 puncte

– particularități stilistice (utilizarea adecvată a figurilor de stil, evitarea stereotipurilor) – 0,40 puncte

– organizarea frazei (topica, construcția) – 0,20 puncte

Subiectul 3

Densitatea argumentelor (0,25 x 3 argumente) – 0,75 puncte

Calitatea argumentelor (adecvarea în raport cu tema și situația) – 0,50 + 0,50 puncte– 1 punct

Logica textului (gradarea argumentelor; formule de legătură între argumente; corelarea argumente-concluzie) – 0,25 x 3 = 0,75 puncte

Expresivitate (proprietatea termenilor și varietatea vocabularului; absența clișeelor și a limbii de lemn) – 0,25 x 2 = 0,50 puncte

::: Rezolvați si subiectele din ceilalți ani :::


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4 gânduri despre “Subiectele la Publicitate de la admiterea 2014 la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării