Como se dice „branding”? 10


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 0 min)

Asta seamănă cu identitatea ziarului Gândul.ro (sau Gîndul.ro? sau Gândul.info):

Site-ul care militează pentru identificarea sau crearea mărcii de ţară este, atenţie, brandingromania.com ! Adică nici măcar .ro, nu mai zic de cuvântul neaoş „branding”!

Oricum, sper ca marca de ţară să nu evite fudulia şi şparlitul.


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

10 gânduri despre “Como se dice „branding”?

  • Alex

    hi hi… chiar nu imi sarise in ochi faza asta :))
    Ei.. poate ca ideea era ca brandingul curent al Romaniei e varza, si de-aia a fost nevoie de .com , ca sa iasa din anonimat; dupa implinirea proiectului, in schimb, cu totii vom purta cu mandrie domenii .ro, incepand cau americanii care or sa le caute ca pe pita calda.

  • Diaconul Coresi revine

    Daca tot e sa ne luam de cuvinte neaose romanesti (stim bine totusi ca brandul e un obiect care explodeaza :) ) observ pe aceasta pagina legatura „inapoi la lista posturilor”.

    De care posturi o fi vorba: slujbele din firme, gheretele santinelelor, posturile telefonice sau de posturile de Pasti? :)
    Sau te pomenesti ca e vorba de postúri?

  • Cristian Curus

    E detto: „branding” … ca vorba accea suntem in Romania. Nu stiu daca ati incercat http://www.brandingromania.ro... Am incercat eu! Si am fost redirectionat catre brandingromania.com.
    Sincer mi s-ar fi parut mai normal ca redirectionarea sa fie invers facuta! Ufff…. Tara mea de dor!

    Anyway … „Re-branding-ul” asta vine de la Iasi de la firma Grapefruit (www.grapefruit.ro). poate ar trebui sa-i intrebam pe ei ce si cum!

    Numai bine!

  • George Popescu

    Vad acum ca de fapt e vorba de „post-uri”, ceea ce chiar ca nu mai are nici un sens :)
    Pai de ce nu are sens? Eu asa am invatat ca faci pluralul la cuvintele din alte limbi, cu cratima.

    Oricum, nu aici e locul cel mai bun de cautat chitzibushareli…

  • Din nou diaconul Coresi

    Am inteles, nu mai caut chitibusuri.

    Dar ca sa termin, faptul ca te legi de domeniul sitului si de numele lui, nu tot de chitibusuri se chema ca te legi?

  • George Popescu

    faptul ca te legi de domeniul sitului si de numele lui, nu tot de chitibusuri se chema ca te legi?

    Ba da, dar diferenta este ca ei sunt platiti de guvern, eu nu. Rezulta: eu am dreptul sa-i critic pe ei, ei au obligatia sa cheltuie banii publici cu responsabilitate.

  • Marius Ursache

    Buna,

    Voi incerca sa explic sumar cele doua probleme ridicate:

    De ce „branding”? Pentru ca brand nu e totuna cu marca, si pentru ca nu exista (sau nu am gasit) nici un termen echivalent. Cred ca termenul va trebui sa isi faca loc in limba romana, asa cum au aparut si management, marketing si altele. Referitor la discutia legata de brand versus marca, exista un articol pe Branding Romania care da mai multe detalii.

    De ce am folosit .com si nu .ro? Nu e o lipsa de patriotism si nici o pretentie de emancipare sau mai stiu eu ce. Pur si simplu e un site cu audienta internationala, pe care publica articole si experti din strainatate, si care isi propune sa ofere detalii despre brandul Romania si acestui public.

  • akelaok

    pai din pacate nu vad decit o mica poveste balcanica legata de brand-uri pe site-ul respectiv. si cam se repeta povestile de la internetics in ce priveste grapefruit. ugly.