(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)
Pornind de la articolul lui Comanescu despre QISDA şi de la cazul Andreei cu Obiectiv, mă gîndeam cît de rentabil este să vii în blogosferă cu identitatea din lumea „reală”. Adică de ce să-ţi rezervi numele de domeniu corespunzător numelui tău şi de ce să plictiseşti utilizatorii, după ce că-i omori de plictiseală cu personalitatea ta anostă din viaţa reală?
Vă daţi seama cum ar fi lumea cu Adrian Năstase real, cel virtual, cel din Second Life, cel din CS în reţea etc.? Un coşmar! Şi dacă i s-ar alătura tătucul său bubos ar fi chiar un thriller numai bun de dat la ProTV în mijlocul săptămînii, după ştirile de la 5.
Deci, de ce nu încercăm să ne reformatăm online, de ce nu profităm de şansa de a crea un imaginar specific fiinţei noastre interioare pe un site cu un nume de domeniu diferit de numele anost din viaţa reală? De ce mă, de ce?
”Stirea” lui Comanescu are vreo 8 luni de zile…cred ca au scris mai toate blogurile de-afara si din tara inaintea lui. Ma mira ca a ratat tocmai esentialul expunerii : Situatiile si mistourile de doi bani care vor aparea in magazine.
BenQ va ramane BenQ Corporation la baza insa QISDA va fi un nume de brand pentru o serie de produse. Un fel de Matsushita => Panasonic (Matushita care a acum a devenit Panasonic, adoptand numele de brand).