(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)
Evenimentul de azi prin care cei de la Mio au anunţat planurile pentru România a avut un element inedit: jurnaliştii au fost plimbaţi prin centrul Bucureştiului într-o limuzină de vreo 12 locuri.
Am fost ghidaţi în oraş de patru terminale GPS Mio. A fost amuzant faptul că sateliţii au fost greu de prins după pornirea aparatului, dar am răzbit după ce am scos puţin terminalul pe fereastră. Oricum, problema era a maşinii, pentru că nici smartphone-ul meu nu prindea semnal de la sateliţi, în aceleaşi condiţii de mediu.
Cînd ne-am întors la Hard Rock Cafe, oficialii de la companie au anunţat că piaţa de dispozitive GPS din România este una dintre cele mai dinamice din Europa de Est şi ei plănuiesc să lanseze în august o campanie mediatică importantă pentru a-şi creşte cota de piaţă.
Cît despre software-ul instalat, cea mai interesantă caracteristică mi se pare faptul că, deşi scrii numele străzilor greşit, sistemul îţi oferă cîteva opţiuni de locuri pe hartă şi cel mai probabil este ca prima opţiune să fie strada corectă.
Voiam să spun de fapt că a fost un eveniment de PR bine organizat, elegant, fluent şi informativ. Evident, condimentat cu sucuri şi mîncare şi tradiţionalul pachet de final pentru jurnalişti, dar aceste lucruri nu m-au deranjat :) .
Ce smartphone, HTC ?
Revenind la Mio : Asta zic si eu voiaj de presa ;)
Nu, Nokia E61i. Nu dau alta marcă pe Nokia.
Voiajul slăbuţ faţă de cel de la Santa Clara al lui Intel.
Eh, ala a fost mai select si a avut un target international :)