CFR lansează serviciul de rezervare online a biletelor la ghişeul de rezervări telefonice 7


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)

Dacă în 1 septembrie CFR ar fi lansat serviciul de rezervare a biletelor de tren, următoarele condiţii ar fi trebuit îndeplinite:

– să şi cumperi biletul online, nu doar să-l rezervi şi să-l plăteşti la ghişeu în gară

– să poţi rezerva orice loc din tren, nu numai din 25% din capacitatea trenului

– să poţi face asta dacă eşti un simplu om, nu o firmă

– să poţi accesa site-ul

Deci, CFR a pritocit 3 ani un sistem de rezervare de o calitate asemănătoare celei a producţiei din WC-urile trenurilor acestei companii de transport. Site-ul nu e accesibil, sistemul e numai pentru firme şi acestea trebuie să meargă întîi cu o „documentaţie” la CFR ca să fie acceptate în sistem. 

Fir-ar, înseamnă că va mai dura 3 ani pînă cînd vom avea scaune în trenuri şi încă 3 pînă le vom putea rezerva online, ca simpli cetăţeni.


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

7 gânduri despre “CFR lansează serviciul de rezervare online a biletelor la ghişeul de rezervări telefonice