Atata timp cat vor curge banii nu prea mai conteaza. Si nu o spun in stilul ”ia uite, se iau si astia dupa americani” ci in stilul ”Orice se poate vinde , chiar si simbolurile culturale. Daca au fost deja vandute, le putem repozitiona si revinde….simbol cultural => centru de distractii la inaltime”
N-ai înţeles. Piscina e la poalele turnului, e pînă în 10 iunie şi are scopul de a promova scuba diving: turiştii pot lua lecţii gratuite de la profesionişti.
Hmm..asta schimba situatia. Dar daca tine de ce sa n-o permanentizeze ? Si de ce sa nu bage si un McDonalds ”la etaj” ? Daca tot ar putea merge asa, sa schimbe si official numele in ”The Eiffel Compound”.
Eşti sigur că nu ai greşit ţara despre care vorbeşti? Sunt acolo nişte legi care ţin de identitatea culturală. Nu că nu ar fi Macuri în Paris, dar nu vezi case cu termopane roşii în cartierele vechi şi nici reclame agăţate pe turn.
sa ne gandim ca parizienii au facut acum cativa ani o plaja pe asfalt. Au adus tone si tone de nisip si au facut o plaja pe malul Sennei.
Astfel de fapte aduc publicitate orasului. Gandeste-te doar ca un tip in Romania a pus asta pe blog. Ce se vede in poza? Apa, turnul Eiffel -> Paris,Franta -> Turism, lume de pe tot mapamondul.
Sunt de parere ca, de exemplu, mult dezbatutul circuit din jurul Casei Poporului a facut mai mult publicitate Romaniei decat a adus bani din turism sau incasari. In conditiile in care Romania a cheltuit 6 mil de euro pe productia a 8 clipuri de promovare a turismului, ne-am gandit prost strategia.
Tocmai asta era si ideea. Franta este practic printre ultimele tari care tine cu dintii de identitatea culturala (si pentru care nationalism inseamna nationalism, nu extremism). Ideea piscinei in sine, fie si la ”parter”, mi-a dat de gandit…
Mizantropule, pe de altă parte Luvrul arată ca un imens supermarket astăzi, nu prea mai are de-a face cu arta şi cultura. Chiar se vinde ghidul audio „Codul lui da Vinci” la intrare, povestit de Jean Reno!
Plaja pe Sena se pare că sa va face şi anul ăsta.
Cursele din jurului „Parlamentului” au făcut publicitate cîinilor vagabonzi şi producţiei de capace de canal (chiar, aţi observat cîte capace sunt în Bucureşti?).
Ce coincidenta! Eu am fost in piscina asta anul trecut cand au avuto. O fost super tare! Ne-au dat lectii de scufundari si la sfarsit o diploma. O fost una din cele mai faine experiente aici la Paris de cand locuiesc (langa Trocadero) de 2 ani.
Atata timp cat vor curge banii nu prea mai conteaza. Si nu o spun in stilul ”ia uite, se iau si astia dupa americani” ci in stilul ”Orice se poate vinde , chiar si simbolurile culturale. Daca au fost deja vandute, le putem repozitiona si revinde….simbol cultural => centru de distractii la inaltime”
N-ai înţeles. Piscina e la poalele turnului, e pînă în 10 iunie şi are scopul de a promova scuba diving: turiştii pot lua lecţii gratuite de la profesionişti.
Hmm..asta schimba situatia. Dar daca tine de ce sa n-o permanentizeze ? Si de ce sa nu bage si un McDonalds ”la etaj” ? Daca tot ar putea merge asa, sa schimbe si official numele in ”The Eiffel Compound”.
Eşti sigur că nu ai greşit ţara despre care vorbeşti? Sunt acolo nişte legi care ţin de identitatea culturală. Nu că nu ar fi Macuri în Paris, dar nu vezi case cu termopane roşii în cartierele vechi şi nici reclame agăţate pe turn.
sa ne gandim ca parizienii au facut acum cativa ani o plaja pe asfalt. Au adus tone si tone de nisip si au facut o plaja pe malul Sennei.
Astfel de fapte aduc publicitate orasului. Gandeste-te doar ca un tip in Romania a pus asta pe blog. Ce se vede in poza? Apa, turnul Eiffel -> Paris,Franta -> Turism, lume de pe tot mapamondul.
Sunt de parere ca, de exemplu, mult dezbatutul circuit din jurul Casei Poporului a facut mai mult publicitate Romaniei decat a adus bani din turism sau incasari. In conditiile in care Romania a cheltuit 6 mil de euro pe productia a 8 clipuri de promovare a turismului, ne-am gandit prost strategia.
Tocmai asta era si ideea. Franta este practic printre ultimele tari care tine cu dintii de identitatea culturala (si pentru care nationalism inseamna nationalism, nu extremism). Ideea piscinei in sine, fie si la ”parter”, mi-a dat de gandit…
Mizantropule, pe de altă parte Luvrul arată ca un imens supermarket astăzi, nu prea mai are de-a face cu arta şi cultura. Chiar se vinde ghidul audio „Codul lui da Vinci” la intrare, povestit de Jean Reno!
Plaja pe Sena se pare că sa va face şi anul ăsta.
Cursele din jurului „Parlamentului” au făcut publicitate cîinilor vagabonzi şi producţiei de capace de canal (chiar, aţi observat cîte capace sunt în Bucureşti?).
Nu le-am numarat, dar da, am observat. Se pare ca avem o canalizare foarte buna…
Ce coincidenta! Eu am fost in piscina asta anul trecut cand au avuto. O fost super tare! Ne-au dat lectii de scufundari si la sfarsit o diploma. O fost una din cele mai faine experiente aici la Paris de cand locuiesc (langa Trocadero) de 2 ani.