(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 2 min)
Mîine mă portez. Am fost anunţat de două ori că mîine între 14 şi 18 Vodafone mă dă lui Orange. Numărul de la Ringier rămîne acelaşi, numai că cei care mă vor suna din Vodafone vor plăti mai mult dacă nu vor şti ce reprezintă acel bip înainte să înceapă să sune.
Patru ore înseamnă mult timp în ziua de azi. Eu ştiu că nici măcar azi, în era supercomunicaţiilor mobile, nu poţi da un telefon de Revelion şi ţi se taie semnalul cînd vine Bush în oraş, dar oare ce se întîmplă în cele 4 ore de „portare”?
Am cîteva idei în minte:
– un curier de la Vodafone se duce repede la Orange să le dea vestea. Traficul din Bucale îl face să petreacă 4 ore pe drum.
– Vodafone şi Orange se înţeleg la bani în acel interval de timp.
– timpul se dilată pentru ca portarea care ar trebui să dureze 5 minute să se realizeze în condiţii perfecte.
Oricum e ceva timp de petrecut, aşa că eu mă gîndesc că, de portare, am putea:
– să ne adunăm cu prietenii şi să sărbătorim trecerea unei noi graniţe a capitalismului sălbatic în materie de tarifare (convorbirile din Ringier vor fi gratuite, aşa spune Petrişor Obae)
– să ne adunăm într-o biserică părăsită, să ardem cartela veche şi să o urcăm pe un piedestal pe cea nouă, pentru a o venera
– să stăm pe mess şi să dăm mass-uri cu vestea că am fost portaţi
– să bem de bucurie / supărare
Alte sugestii? Voi ce faceţi de portare?
Portarea mea a fost ieri.
Am uitat de ea asa ca am avut in telefon toata ziua o cartela sim inactiva (dupa ce iti porteaza nr tre’ sa inlocuiesti sim-ul cu cel de la Orange).
PS: ai si 50 de min nationale incluse.
PPS: sa vezi cat de greu e sa afli cat ai de plata. Trebuie sa dai un sms gol la 415 si apoi iti trimit ei un mesaj cu cat s-a contorizat pana atunci. Chiar, mai stie cineva vreo alta metoda mai usoara de a afla cat ai consumat?
*115#… Mda… e mai complicat de tinut minte decat la Vodafone, dar vorba aia Orange-ul e pentru clienti destepti :-)
Ştiu cum afli cît ai de plată şi nici nu e greu. Apeşi 415 şi gata. Mai sunt două metode:
– Orange Webcare online
– *100# şi urmezi opţiunile
Deci optiunea sa suni la 415 si sa-ti trimita inapoi mesaj, nu functioneaza la abonamentele corporatiste.
*115# nu functioneaza si-mi da erori incontinuu, banuiesc ca din aceleasi motive de mai sus.
*100# dureaza mai mult si e mai groi decat varianta mea de mai sus.
Credeam ca exista vreo varianta mai usoara de a afla…se pare ca nu e. La Vodafone, *123# era mereu functional si practic.
Daca Orange e pentru clientii destepti si un serviciu marunt nu functioneaza, si reteaua e „busy” mereu inseamna ca nu se aseamana cu clientii lor…sau!?…
Ei, aia nu, aia nu… Atunci va fi o surpriză cînd vei plăti.
Succes sa fie doar 4 ore. La noi a fost 2 zile, timp in care O zicea ca V mai are ceva de facut si invers.
A durat chiar mai puţin şi cînd am băgat noua cartelă mă aşteptau mesajele cu apelurile pierdute. Deci profesionist, nu?
si eu o sa ma portez spre Orange. luna viitoare probabil
Cat a durat de la depunerea cererii de portare pana la portarea propriu-zisa? Eu am depus cererea pe 15 Decembrie (doresc portare de la Vodafone la Cosmote) si nici pana acum nu mi s-a dat acceptul. Lasa ca nici *123# nu e prea breaz dupa 5 accesari efectuate pentru o cartela prepay iti sugereaza politicos sa mai incerci maine.
Nu știu, pentru că Ringier a făcut toată treaba, eu doar am fost informat. Oricum, s-a întîmplat cînd au anunțat, dar bănuiesc că totul a mers bine pentru că a fost un contract mare, între companii.