(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 3 min)
ACTUALIZARE
- Din comunicatul despre campanie Ursus:
„URSUS înseamnă ambiţie, progres, energia şi puterea de a depăşi obstacolele care stau între tine şi visul tău. Acestea sunt lucrurile pe care vrem să le reţină consumatorii atunci când se gândesc la URSUS. Pornind de aici şi construind pe moştenirea de brand (URSUS – Regele Berii în România), mergem mai departe în dorinţa noastră de a ne consolida poziţia de lider al segmentului de bere premium din România. Noul spot URSUS arată frumuseţea şi istoria ţării în care s-a născut această marcă, precum şi abilitatea românului modern de a face faţă provocărilor şi de a progresa, inspirat, sperăm, şi de exemplul URSUS. Campania vine după platforma de comunicare pe fotbal, unde la fel, încercăm să inspirăm o nouă atitudine şi ambiţie. Vom continua să explorăm şi să dezvoltăm această direcţie şi în comunicările viitoare”, explică Harry Ioncică, Senior Brand Manager URSUS.
- Clipul cu reclama Ursus inserat iniţial în acest articol a dispărut de la Youtube. L-am căutat din nou şi l-am înlocuit cu o copie de calitate chiar mai bună.
- Paginademedia.ro merge mai departe şi compară şi textele reclamelor. Şi aici a fost o telepatie nemaipomenită.
- Pe site-ul AdPlayers.ro, Mark Walton spune că regizorul reclamei la Merţan e degrabă vărsător de sînge dacă află că i s-a copiat ideea. Sorin Psatta compară clipul cu unul electoral, înşelător şi dezamăgitor.
Berea Ursus nu mai e berea muncitorului, berea de la chioşc, berea de la Jeg de la Leu şi nici de la terasa din Drumul Taberei. Acum e bere premium. S-a umflat tărîţa în ea şi acum are fiţe. Şi pentru că această schimbare epocală trebuie „comunicată”, i s-a făcut un spot. Un tip nebărbierit aleargă şi hălăduieşte, caută ziua de ieri şi se îndreaptă spre neant.
Creaţie originală în proporţie de vreo 70%, pentru că în publicitatea din România e greu cu imaginaţia. Am căutat cuvîntul „ambition” pe site-ul Advertolog.com şi mi-a atras atenţia reclama la Mercedes de mai jos. Se pare că bărbatul Ursus a fost şi bărbat Mercedes şi în principiu e acelaşi bărbat angoasat care bea bere premium şi conduce maşini care costă cît un apartament.
Simbolul bărbatului român care lucrează în publicitate şi caută cu disperare o idee originală. Şi o găseşte online, după căutări cu cuvinte între ghilimele, ca să ştie Google că „creativul” vrea exact acel lucru.
penibil si trist. simultan.
Uraa ! Reinventam si reclama la coniacu’ Unirea : Dorel alearga prin subteranele metroului, dupa ce a dat cu tarnacopu’ in cablul de 750V . La iesire .. il asteapta masina organului . Pam-pam ! Text: loganul de 70.000 EUR, visul muncitorului si fauritorului kapitalismului !!
Jenibil!
dincolo de inspiratie, de doi lei montajul. in secunda 31 omul renunta la sacou. in apa e doar in camasa. cand iese are sacoul pe el. :)) :)) :))
secunda 30. sorry.
E copiat, dar mai trist e ca e copiat extrem de prost. Proasta e si alegerea cu manechinul Jolidon care porneste drumul initiatic. Si textul care curge heirupist si nu are legatura cu nimic. Bai, dar cu nimic! Si, cap’d’opera, sloganul UTC-ist de la sfarsit.
Felicitari, tocmai ati adus Ursus in 1992!
Fratioare, asta incepe cu muzica din Shrek si biblioteca din Hary Potter. Ca sa se mai adauge 2 „citate cinematografice” la lista. Ceau
ce treaba are cartea cu berea?
in plus, imi aduce aminte de calatoria initiatica din reclama la internet..(oare romtelecom?!)
N-are treabă, dar dacă apărea în reclama originală era musai să o folosească şi românii.