Ruşinea în afacerile online 6


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)

Eu nu înţeleg cum funcţionează ruşinea în anumite cazuri.

Deci, ai găsit o ţară bananieră – România, de exemplu, şi vrei să-i tragi ţeapă online, că ai auzit că acolo merge. Faci o afacere fără plan şi fără strategie de management – cum ar fi Mykinda.com, merge un timp, o omori. Rămîi cu datorii pe care nu ţi le plăteşti nici de-al naibii.

Îţi ştergi urmele (Mykinda nu mai există), dispari un timp şi revii ca un nou-născut, fără probleme. Adopţi o atitudine de dandy (Twitter e numai bun pentru a simula un stil de viaţă funky şi plin de împliniri), creezi iluzia că ai la idei de startup-uri căcălău, doar, doar va pica din nou cineva în plasă.

Şi cum naiba îţi pui la portofoliu creaţii care nu există? Şi cine-ţi pică-n plasă? Chiar sunt curios. Şi mai sunt curios cum se va sfîrşi procesul prin care se încearcă recuperarea plăţilor restante către amărîţii bananieri.

Cînd mă gîndesc că am crezut în omul ăsta la un moment dat, mi se face rău…


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

6 gânduri despre “Ruşinea în afacerile online