Bicicleta Mercedes e cuminte 9


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)

ACTUALIZARE

Cristina povesteşte pe blog aventurile de pînă acum cu această bicicletă. Şi pînă miercuri mai are… Îţi ţin pumnii, Cristina şi nu uita să nu apeşi foarte tare pe frîne!

img_7184-medium

Rulează uşor (în sensul românesc al cuvîntului, nu cel englez), are frîne pe disc, dinam în butuc cu mod auto, schimbător de viteze ergonomic. Dar şa nepotrivită pentru băieţi, acum îmi dau seama, după ce am mers pe ea vreo 70 de minute.

img_7180-medium

Un biciclist pe care l-am oprit ca să împrumut nişte chei spunea că nu merită banii (vreo 6.800 de lei), dar spunea asta uitîndu-se la componente. Dar este un caz deosebit: aici plăteşti marca. Sigur, tot în Taiwan e asamblată, tot Shimano furnizează componentele de bază, dar scrie pe ea mare Mercedes-Benz şi are în faţă celebra siglă a companiei (mai multe poze mai jos) .

img_7178-medium

Bănuiesc că atunci cînd ai mii de euro venit pe lună, eşti obligat să-ţi iei o bicicletă Mercedes-Benz. Am fost o mică vedetă la Bikewalk 6, unii au spus că mi-am luat bicicleta asta din banii făcuţi din Ciclopromenada nocturnă 3, alţii întrebau dacă am şi Merţan acasă în garaj.

img_7176-medium

Bicicleta Mercedes Benz Trekking 2009 mi-a fost împrumutată cîteva ore de către Cristina Bazavan, căreia îi mulţumesc.

Despre Bikewalk 6, poate peste cîteva ore vor fi aici mici informaţii şi un montaj video. Iată o idee despre ce a fost:

img_7237-medium


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

9 gânduri despre “Bicicleta Mercedes e cuminte

  • Gica Contra

    Cat de edificator poate fi sondajul? Se pare ca aici intra mai ales cei care merg de obicei cu bicicleta. Sa ne uitam pe strada: masini, motorete, motociclete, pietoni, calatori in mijloacele de transport in comun si, din cand in cand, biciclisti. Cei mai putini! Acum sa ne uitam la rezultatele sondajului: din 143 de respondenti numai 33 nu merg cu bicicleta. Nu se potriveste cu realitatea. Lipseste raspunsul “Ocazional, cand apuc (mai rar decat o data pe luna)”, care mi-ar fi permis sa nu raspund cu aproximatie “Niciodata”. Deci e clar ca vizibilitatea acestei pagini printre cei care nu merg cu bicicleta este foarte redusa. Pacat.

  • George Hari

    Gică, dacă te referi la sondajul despre folosirea bicicletei, e la fel de relevant ca şi faptul că au venit 400 de oameni la plimbare noaptea. Sunt convins că autorităţile locale fac diverse studii pe ascuns şi ne pregătesc surprize precum piste practicabile şi semaforizate, mai multe centre de închiriere, plimbări organizate etc. Că doar noi i-am votat.

  • Gica Contra

    1. Am gresit ca am postat la acest subiect. Sondajul nu avea legatura cu bicicleta Mercedes. Imi pare rau. M-am grabit.
    2. Am vrut sa spun ca vizibilitatea site-ului in randul nebiciclistilor pare sa fie destul de scazuta.
    3. Tuturor ne e clar ca autoritatile nu vor face deocamdata nimic. Probabil in urmatori 5 ani in urma presiunilor din partea UE sa se faca ceva. Mie mi se pare deosebit de greu sa faci piste. Lasand la o parte volumul de munca, pe o strada ai trotuar, spatiu verde uneori, loc de parcare si partea carosabila. Ce sacrifici? Unde amplasezi pista? Tai din trotuar? Interzici parcarea? Sacrifici o banda? Cum s-a procedat in alte tari? Nu zic sa nu se faca piste dar nu vad solutia. Sper sa o propuna cineva.

  • George Hari

    Gică, e un simplu sondaj neştiinţific, cum mai fac unii bloggeri. Eu aş propune autorităţilor locale:

    – să dea amenzi şoferilor care au maşini parcate pe “piste” şi să le ridice
    – să instaleze semafoare pentru biciclişti pe străzi şi “piste”, ca să nu fie încurcaţi la plecarea din intersecţie de maşini
    – să impună taxe pentru maşinile care tranzitează centrul
    – să facă pe unele străzi piste practicabile, pe prima bandă, pe care să nu mai circule nici o maşină
    – să organizeze plimbări organizate, întîlniri în şcoli despre folosirea bicicletei, să colaboreze cu asociaţiile de profil

    Şi tot asemenea lucruri aş propune. Şi nu, în următorii 5 ani nu vor fi schimbări evidente. Eu aştept de vreo 19 ani şi degeaba. Important e să ne săturăm de turma care ne conduce şi să mai facem una-alta.

  • altauprieten

    Io, @ GH ! “Sunt convins că autorităţile locale fac diverse studii pe ascuns şi ne pregătesc surprize precum piste practicabile şi semaforizate, mai multe centre de închiriere, plimbări organizate etc. Că doar noi i-am votat.”
    asta da optimism proactiv, ca altfel nush cum sa traduc ‘wishful thinking’