Bluenity, reţea socială dictatorială a lui AirFrance/KLM


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 3 min)

ACTUALIZARE

După cum am prevăzut, avatarul nu mi-a fost aprobat pentru că „nu mi se vede faţa” sau în poză „e evident că nu sunt eu”.

bluenity

AirFrance-KLM este una dintre companiile cele mai active online şi offline şi cred că e destul de implicată în piaţă, avînd în vedere ofertele promoţionale şi concursurile organizate des.

Compania franco-olandeză a anunţat de curând că relansează reţeaua socială Bluenity, apărută în 2008. Site-ul doreşte să reunească o mare parte dintre pasageri pe o platformă convivială prin care aceştia să poată alege lângă cine vor sta la următorul zbor şi să afle ponturi despre destinaţii şi oferte.

Sună bine totul în teorie, dar:

  • Reţeaua se limitează la zborurile prin AirFrance-KLM, deci ar trebui să fii un client fidel ca să foloseşti des site-ul şi pentru ca acesta să fie folositor. Eu am card Ivory la ei, dar stau prost la numărul de mile, pentru că aleg compania după un singur criteriu: preţul cel mai mic.
  • Se mişcă greu. Abia am confirmat azi contul şi se trece greu de la o pagină la alta, plus că am dat peste două erori de bază de date. Hai să zicem că am eu ghinion.
  • Profilul personal e sărac în cîmpuri. Nu poţi introduce informaţii specifice reţelei sociale: Twitter, blog etc.
  • Se pare că moderatorii site-ului cenzurează informaţii şi imagini. Iată povestea unuia căruia i s-a întîmplat să nu-i fie aprobat avatarul dorit. Eu am încărcat la avatar imaginea care e şi favicon pe blog, aştept să văd dacă îmi e respinsă din cauză că „nu mi se vede faţa”.

Părţi bune:

  • Îţi poţi crea alerte prin e-mail despre destinaţiile pe care le ai în plan, referitoare la zboruri bune şi lucruri interesante de făcut la destinaţie.
  • Poţi intra în legătură cu rezidenţi de la destinaţii şi asta e bine mai ales dacă n-ai avut noroc la cazare prin couchsurfing.

Ce nu-mi mai place este că, atunci cînd vrei să-ţi introduci oraşul de rezidenţă, ţi se spune să alegi un oraş apropiat dacă nu-l găseşti pe al tău. N-am înţeles de ce se întîmplă asta, din moment ce există baze de date gratuite cu toate oraşele lumii, numai bune de introdus ca opţiuni la formulare.

Detalii:

AirFrance – 1st social networking website for air travellers: Bluenity unveils its new version!

Techcrunch – Will Air France-KLM’s Social Network Bluenity Fly? I Like Dopplr Better

Stowe Boyd – Bluenity: Air France Gets Social Travel All Wrong

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.