(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)
Vi s-a întîmplat să auziți bîrfele din spate ale ospătarilor? Știți momentele alea cînd ei n-au ce face și se sprijină de tejghea și toacă vorbele fără să le pese de clienți? Asta se întîmplă mai ales dacă sunt puțini clienți în local.
Așa poți afla, de exemplu, nemulțumirile unui ospătar față de bucătarul-șef de la un restaurant din Centrul Vechi (nu dau nume, să nu se simtă omul). Ospătarului i se cere performanță pe baza unui meniu obosit, format din pizze tradiționale și paste lipsite de inventivitate.
Dar vino și tu cu niște sugestii, frate, mai schimbă meniul ăla, spune-ne care e meniul zilei! Dar nu, el e ca un copil, trebuie să-i arate mereu cineva ce are de făcut…
Nu a vorbit urît, dar mă uimea faptul că vorbea atît de tare cînd eu eram la doi metri de el și el la un metru de bucătărie. Sau poate nu era acolo bucătarul-șef…
[box type=”alert” style=”rounded” border=”full”]La un moment dat, Andressa și Flavia făcuseră Overheard in Bucharest, un proiect online prin care utilizatorii puteau publica lucruri pe care le auziseră prin oraș în diverse contexte. A cam murit anul trecut inițiativa, dar eu tot o țin minte ca fiind un lucru bun prin online-ul românesc.
