(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 3 min)
Noul site al companiei Cosmote România îmi inspiră libertate. Design-ul dominat de verde contribuie cu mult la senzația asta, dar site-ul este chiar lizibil și ergonomic, constatare pe care o poți face fără să citești studii în domeniu. Era nevoie de mult timp de o primenire a prezenței pe web a acestei companii de telefonie mobilă.
Am văzut site-ul săptămîna trecută, cînd încă era în faza alpha. De la început mi-a plăcut meniul simplu, practic link-urile spre interior fiind porți de intrare în secțiuni bine alimentate cu informații. În această variantă, Cosmote.ro permite configurarea mai ușoară a abonamentelor care ți se potrivesc și alegerea telefonului celui mai bun pentru nevoile tale. Aici intervine Automatul de oferte, o jucărioară prin care nimerești cea mai bună combinație de telefon, accesorii, abonament și extraopțiuni.
Din comunicatul de presă:
Noul website vine cu o platformă e-shop integrată, care va permite achiziționarea unei game largi de servicii COSMOTE și diverse produse. Vizitatorii vor avea, de asemenea, posibilitatea de a activa contracte noi sau de a le reînnoi pe cele existente, precum și de a realiza diferite acțiuni în contul lor.
Pe de altă parte, noul website a integrat instrumentul Match Me, organizat sub forma unui chestionar nontehnic, concentrat pe preferințele clienților, nevoile și obiceiurile lor, acoperind arii precum Internet, e-mail, multimedia și mobilitate. Ca urmare a informațiilor furnizate de clienți, funcționalitatea Match Me va afișa sugestiile corespunzătoare de telefoane mobile. Cu alte cuvinte, orice client non-tehnic va putea să-și găsească un telefon mobil performant și mulat pe dorințele sale.
Noutăți:
- Fast Access Line, o listă derulantă care permite afișarea instantă a celor mai importante acțiuni ce pot fi realizate de către client
- Secțiunea MyAccount, prin care clienții își vor putea gestiona propriul cont
- Magazinul online oferă o gamă largă de terminale și accesorii, alături de serviciile companiei
La sediul companiei din Piața Presei Libere, deasupra orașului, am testat site-ul pe laptop-uri și pe dispozitive mobile și s-a comportat excelent. Este vorba despre design care se adaptează la orice tip de ecran, oferind astfel o experiență completă în funcționare indiferent de terminalul pe care este accesat.
Ca nuanță, Cosmote va trimite de acum încolo produsele – telefoane și accesorii – în cutii speciale, cu mesajul „Livrăm zîmbete”, în ambalaje din materiale reciclate. Totul pentru ca schimbarea să fie mai consistentă, atît online cît și offline.