GPeC: Începe Gala Premiilor eCommerce 2014


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 3 min)

Gala Premiilor eCommerce (GPeC) 2014 a pornit la drum! În 25 aprilie, s-au deschis înscrierile la cea mai importantă competiție de comerț electronic din România. Până în 23 mai, orice magazin românesc care îndeplinește criteriile de selecție se poate înscrie în cursă. Prima etapă a competiției este atestarea TRUSTED.ro. Marca de Încredere este inclusă în taxa de participare la GPeC.

Pentru a fi acceptate în competiţie, toate magazinele online trebuie să întrunească integral criteriile de preselecţie care presupun respectarea legislaţiei europene în domeniu şi a bunelor practici în comerţul electronic, precum:

  • publicarea tuturor informaţiilor de contact
  • respectarea politicii de returnare a produselor în 14 zile calendaristice/10 zile lucrătoare
  • existenţa unei proceduri de conciliere internă în cazul clienţilor nemulţumiţi
  • informarea corectă a clienţilor cu privire la preţul final al produselor, modalităţile de plata acceptate, modalităţile de livrare, condiţiile de garanţie şi service etc.

Odată admise în Competiţia GPeC 2014, magazinele online vor fi evaluate de peste 20 de specialişti, conform setului de criterii de jurizare care numără peste 90 de elemente esenţiale pentru orice afacere online. NOU! În plus faţă de ediţiile precedente, organizatorii au adăugat criterii de jurizare în funcţie de tipul produselor/serviciilor comercializate de magazine.

Evaluarea magazinelor online se face în două etape, la momente diferite, pentru a observa evoluţia acestora în timp. Toate magazinele înscrise în competiţie primesc rapoartele de jurizare care conţin punctajele pe fiecare criteriu şi scurte explicaţii/recomandări din partea specialiştilor auditori. De asemenea, magazinele primesc şi un benchmark al poziţiei lor faţă de competitori.

Înscrierea magazinelor în competiţie se face completând formularul de pe website-ul GPeC.ro până în 23 mai 2014, ora 23:59 (ora României). Magazinele online care se înscriu până pe 9 mai 2014 (inclusiv), beneficiază de gratuitate în participarea la GPeC Summit, în limita a 2 persoane/magazin (adică economisesc 254 de euro).

Pe lângă competiţia magazinelor online, în 26-28 mai 2014 are loc evenimentul de comerţ electronic GPeC Summit care reuneşte unii dintre cei mai buni speakeri din toate colţurile lumii şi oferă infinite posibilităţi de networking, multiple oportunităţi de afaceri, schimb de experiență si, mai ales, conţinut premium.

Printre speakerii internaţionali deja confirmaţi se numără:

– Chris Goward, Preşedinte & CEO WiderFunnel, autor al cărţii “You Should Test That!”
– Matthew Woodward, Guru în SEO şi Marketing Afiliat
– Caroline Hey, International Business Manager FACT-Finder
– Ela Dokurno, International Marketing Coordinator FACT-Finder
– Jacob Kildebogaard, Co-Founder WebJuice

Toate detaliile practice – criterii de selecție, taxe etc. – sunt pe site-ul oficial GPeC.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.