(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 2 min)
În luna noiembrie, programul ”Lecţia de prim ajutor” a aniversat trei ani de desfăşurare, iar partenerii, Asociaţia MaiMultVerde şi ING Asigurări de Viaţă au făcut un bilanţ al rezultatelor obţinute. Acest program de informare a publicului larg pe tema acordării primului ajutor în situaţii de urgenţă s-a dezvoltat pe mai multe planuri, pentru a oferi celor interesaţi informaţii corecte şi la îndemână. Mii de români au ajuns în contact cu informaţiile oferite de programul Lecţia de prim ajutor şi au participat la cursurile de prim ajutor pentru publicul larg organizate în cadrul programului.
Programul “Lecţia de prim ajutor” include site-ul www.lectiadeprimajutor.ro, aplicaţiile pentru smartphone şi tablete cu Android şi iOS şi lecţiile publice de prim ajutor. Programul este dezvoltat în parteneriat cu SMURD. După încă un an de proiect, partenerii au făcut bilanţul rezultatelor:
- 800 de persoane informate despre acordarea primului ajutor în cadrul cursurilor organizate cu sprijinul SMURD, dintre care 400 de clienţi şi angajaţi ai ING Asigurări de Viaţă
- 180.000 de vizite pe site-ul www.lectiadeprimajutor.ro, dintre care peste 120.000 de vizitatori unici
- 23.000 de descărcări ale aplicaţiilor pentru smartphones şi tablete
- 13.000 de fani pe Facebook
- programul a câştigat Premiul III la Gala Societăţii Civile, ediţia 2013, în cadrul secţiunii ”Educaţie, Învăţământ, Cercetare”, Premiul UNSAR pentru campanii de CSR şi ”Silver Prize” în cadrul galei ZF Mobilio 2013 la categoria ”Best Mobisite”
- 12.000 euro donaţi către SMURD de ING Asigurări de Viață prin două campanii organizate în cadrul programului
- peste 5,4 milioane de vizionări pentru pastilele TV ”Lecţia de prim ajutor” difuzate la Pro TV
Mai multe statistici și rezultate ale programului, pe site-ul oficial.