(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)
Fraţilor, aţi văzut noua imagine a Poştei Române? Aia de companie respectabilă, cu trecut plin de experienţă, care face şi drege şi e super? Ei bine, ultima lor reclamă l-a făcut pe un tip care lucrează în publicitate să plîngă de emoţie. Ia uite ce zice omul aici:
Oh wait, what were we talking about? Oh yea, a Romania Post Office commercial. It’s good. Give it a watch. You might feel like writing a letter and actually make use of those words you last saw on your SAT test.
Priviţi reclama, e criminală! Iar vocea de pe la sfârşit e a tipului de la Zaraza şi din cîteva reclame cu detergent şi salam. Cum ar veni, tipul a fost făcut poştă de publicitarii români.
Bestială reclama! Am publicat-o şi eu pe blog… nu pot să mă satur de ea! Cred că am văzut-o de mai bine de 30 de ori :)
Da, e fainuta. E in stilul clasic. Spunea cineva de la Tempo pe IQ Ads la un timp :
”Un copywriter real nu e ala care baga extraterestrii in reclamele de detergent si spune ca publicul nu e pregatit ci acela care chiar intelege produsul, traieste cu el…” (Citat aprox)
Mamă, cît de profund tipul de la Tempo! Nici nu ai zice că o parte din reclamele lor sunt copiate din Tanzania.
Pai mai toate reclamele Tempo si cateva de la Next au fost ”importate”.
Furt intelectual = import, schimb de ”know how”, ”replica omagiala”.
bai mircea badea al fjsc-ului, tu ai fi in stare sa faci o reclama macar pe jumatatea aceleia? toti papagalii incearca sa para mai interesanti criticand. De ce aia care vorbesc cel mai tare nu au de fapt nimic de spus?
Băi anonim, sau cum zicea Hagi către un jurnalist sportiv: „Tu nu ai dat în viaţa ta în minge, nu ai de unde să ştii cum e”. LOL, ştii tu.
Un fan : Da, as fi si sunt. Multumit ?
Eu nu înţeleg de ce companii care deţin monopolul în domeniul lor trebuie să-şi facă reclame. Cum îşi îmbunătăţeşte imaginea Poşta Română când serviciile lor sunt tot de rahat? Adică merg să ridic un colet şi stau o oră jumate pentru că din 4 angajaţi, unul lucrează iar restul stau cu mâinile cruciş şi îi dau indicaţii ăluia care tastează cu viteză de melc bolnav.
Mulţumim Poşta Română pentru reclamă idilică. Da’ servicii ca-n reclamă cam pe când aşa?
Poşta Română nu deţine monopolul pe segmentul vizat în reclamă – expedierea scrisorilor. Există multe firme de curierat rapid în RO, cu preţuri tot mai accesibile.
O firmă care se respectă nu va alege Poşta Română pentru expedierea coletelor, ştiind problemele cu care se confruntă Poşta Română.
Principala cauză a acestor probleme este personalul îmbătrînit şi plătit prost (mama mea lucrează la Poşta Română, dar nu cu publicul). Nişte sesiuni de training şi mărirea salariilor ar rezolva ceva.
Scrisoarea in sine pierde teren. Transportul coletelor este cel utilizat masiv la Posta Romana in conditiile in care exista Cargus & alte companii autohtone si mai nou exista FedEX….
A, mi-am adus aminte de ceva: eu înţeleg că publicitatea ne oferă o realitate idilică, o utopie uşor de digerat o dată cu produsul sau serviciul promovat, dar aţi văzut ce bine îmbrăcaţi sunt factorii poştali din reclamă?
În realitate, sunt nişte amărîţi în haine de casă, uniforme primesc numai pentru parada de ziua poştaşului.
Să fim serioşi, au un salariu de vreo 900 de lei după 20 de ani de muncă şi plătesc impozit pe bonurile de masă pe care primesc.
Tocmai trimisesem (prin iulie 2007) un plic cu un numar de exceptie al revistei Rolling Stone, din Toronto in Baia Mare. M-am zgircit la citiva dolari (vreo 10) si nu am cerut confirmare de primire. Nu a ajuns plicul nici azi, ianuarie 2008. Numar de colectie fiind, nu il mai am nici eu, nici destinatarul, ci…(poate fura posta canadiana, poti sa stii? poti. am trimis sute de astfel de plicuri si au ajuns toate)