(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)
Astăzi, la Inspire2009, Stefan Knolle a dat mai multe exemple de campanii online, pentru a demonstra eficienţa modelului „atracţiei”.
Mi-a reţinut atenţia cazul medicamentului Motrin, un produs care ajută la revigorarea muşchilor obosiţi din cauza căratului unui copil în suportul special. Compania a lansat campania punînd accentul pe sfatul dat mamelor de a nu-şi mai căra copiii.
Americancele s-au simţit jignite şi au acţionat online. Firma a început duminică să retragă reclamele de pe toate suporturile. În ultimul mesaj de pe site-ul lor (site care, din motive care-mi scapă, are faviconul lui Netscape), Motrin cere scuze din nou mamelor din lumea întreagă.
Majoritatea protestelor au avut loc prin Twitter (urmăreşte hash-ul #MotrinMoms pentru arhivă).
Grupul Twitter Moms a avut un impact covârşitor asupra deciziei companiei de a retrage campania.
Mai multe detalii despre speech-ul lui Knolle am dat la Paginademedia.ro.