(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)
E plină ţara de agenţii care mai de care mai interactive, care oferă servicii care mai de care mai full. Mereu m-am întrebat cum de o agenţie full-service nu are un site. De cele mai multe ori, la adresa de Web cu numele agenţiei respective găseşti o singură pagină statică de tip carte de vizită, cu datele de contact.
Mai există unele agenţii care au site-ul în construcţie ani întregi. Ori nu-l vor construi niciodată ori rezultatul va fi unul dezamăgitor pentru o firmă care se laudă că face web design pentru alţii. Mă întreb însă cum este convins un client să cumpere servicii de la ei, din moment ce ei nu-şi pot demonstra arta nici măcar pe site-ul propriu.
Motive închipuite
- A plecat din agenţie singurul om care se ocupa de web design.
- Ei ştiu atît de bine web design încît nu vor să-şi arate gratuit talentul pe site-ul propriu.
- Nu ştiu să facă web design, dar oferă consultanţă în acest sens (se ştie că, atunci cînd nu ştii nimic într-un domeniu, devii profesor în acel domeniu – un exemplu bun sunt chiar eu).
- Nu au destul timp pentru a-şi face un site deoarece fac pe bani pentru alţii.
Cînd întîlnesc asemenea fenomene în ţara mea, mă uit şi eu prin jur, pe la vecinii europeni. Ei bine, acolo n-am găsit nici o agenţie interactivă, full sau part service, care să nu aibă un site original şi atrăgător. E de bine, suntem şi noi originali!