Comerțul online românesc și instrucțiunile de răzuire 3


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)

Avem nevoie de bune practici în e-commerce, încă sunt probleme cu legislația, românii nu știu să facă reclamații, se înregistrează în continuare o mulțime de fraude și înșelăciuni online

Dar sunt destule lucruri bune: în anumite sectoare, piața crește, se plătește tot mai mult cu cardul pe Internet, consumatorii devin mai exigenți cu magazinele și vor să-și cunoască drepturile.

Sinteza evenimentului „Comerțul online. Dialog privind drepturile consumatorilor” din 10 aprilie (Hotel Intercontinental) este pe site-ul TRUSTED.ro, nu vă încarc aici privirea cu ea.

În schimb, hai să vă spun două chestii amuzante din cadrul discuției:

  1. De cînd cu campania televizată, cu „Sunt consumator european și am drepturi”, oamenii își schimbă discursul. Cineva a povestit cum un cumpărător a sunat la serviciul clienți pentru a returna un produs și a zis: „Sunt consumator european și doresc să fac un retur”.
  2. Un participant a venit cu un alt caz. La un moment dat, au livrat o cutie cu un produs, cu un cod răzuibil în interior. O doamnă i-a sunat să le spună că s-a șters codul și i-a întrebat de ce nu au dat instrucțiuni pentru răzuire.

Dacă sunteți pasionați, aflați că evenimentul de ieri a fost acoperit în timp real pe pagina TRUSTED.ro de pe Facebook și pe Twitter (#dreptcons).


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

3 gânduri despre “Comerțul online românesc și instrucțiunile de răzuire

  • canel

    Majoritatea uita insa ca la retur tot ei trebuie sa plateasca transportul (daca, desigur nu a fost gresala magazinului). Cred ca cel putin de 3 ori pe saptamana „ma cert” cu oamenii care comanda gresit, constata ca piesa cumparata nu se potriveste si vor sa o returneze dar fara sa mai plateasca transportul.