(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 0 min)
În paginare, uneori mai faci şi letrine. În presă, uneori nimereşti în latrine. Important e să faci diferenţa dintre cele două şi să nu tratezi letrina ca pe o latrină. La examenul de tehnoredactare, le-am cerut studenţilor să realizeze şi o letrină şi pe unii i-am întrebat şi diferenţa dintre cele două substantive. A fost amuzant răspunsul unei studente: „Ştiu să le fac pe amîndouă, pentru că am fost la cercetaşi”.
Nu a mai fost amuzant cînd nu au ştiut tabla înmulţirii. Dar sunt şi ei abia în anul I…
letrina ca letrina…dar asta cu tabla inmultirii…ma cam simt cu musca pe caciula :).
domn profesor: „cat inseamna 30 la suta? atat ineamna? 27 de puncte din 10?” :))
Ei, lasă că te ştiu eu şi nu te cheamă Victor :-)
ba da. si port ochelari. si v-ati luat de mine ca nu am purtat ochelari la examen :(
Deci, dacă purtai ochelarii, te descurcai mai bine şi la înmulţire!
Ce nevoie mai ai sa stii tabla inmultirii cand exista celular cu calculator? :)
…vorbind serios insa, nu stiu daca sa rad sau sa plang cand dau de faze de genul asta.
Mishto, cum poate cineva – care a dovedit reale probleme în conjugarea unor verbe, la unele timpuri, ce-i drept, mai puţin accesibile lui sau care nu fac parte din „noulimba” pe care o foloseşte – să râdă de nişte bieţi studenţi care nu sesizează o cestiune de paronime şi care nu ştiu o amărâtă de tablă a înmulţirii – mai ales că, la România de azi, pt majoritatea (mare sau mică) nici nu poate fi vorba de fo înmulţire a bagajului telectual, coşului zilnic, nivelului de trai, oportunităţilor de orice fel etc, ci doar de scăderi (dacă nu de anulări pe linie)!!! Ete că poate sau poate tocmai d-aia!