(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 2 min)
Cine a spus că studenții nu sunt creativi în ziua de azi se înșală. Creativitatea studențească apare la fiecare pas, chiar și la examen. Azi am stat 8 ore într-un amfiteatru. Am făcut pe polițistul, am lipit colțuri, am corectat, am socotit, am semnat carnete.
Veți spune că a fost obositor. Poate, dar am fost răsplătit prin mici pusee artistice, rare nestemate creative, dragi crochiuri. Toate astea le-am găsit în lucrările studenților.
Acest HTML care ne bîntuie nopțile… Am aflat despre el că e demodat și că Internetul ar face bine să treacă la ceva mai modern. Dar m-am liniștit cînd am constatat că mai există speranță pentru vechiul și bunul HTML:
Simțul culorii se dezvoltă de la cea mai fragedă vîrstă, adică la facultate. În plus, pixul albastru face minuni cînd vrei să arăți diferența dintre culori:
Porumbelul, simbolul păcii dintre cele două părți – studentul și profesorul – prinde viață cînd timpul alocat examenului se apropie de final:
Spectrul parcării ilegale plutește în sala de examen. Sau poate tocmai a venit marfa nouă:
Dar ce poate fi mai sublim decît să-i sugerezi subtil profesorului că ai anumite cunoștințe care nu pot fi ignorate și că meriți o notă bună?
Sper să nu se supere studenții care-și vor recunoaște fragmentele de mai sus. Le public cu drag și cu gîndul la exercițiile practice pe care le-am făcut în acest semestru.
[box type=”info” style=”rounded” border=”full”]Studenții întrebau despre măriri, după ce au primit notele. Amuzant, avînd în vedere că nota finală este rezultatul multor rotunjiri care s-au făcut spre avantajul lor: la fiecare notă pe probele practice, la testul teoretic, la lucrarea de la examen, la media finală.
hai ca ultima poza e chiar simpatica.
Toate sunt, dar ultima e cea mai tare. În plus, ea demonstrează că dacă știi puțin HTML nu înseamnă că știi mai multă gramatică.
dar head-ul e pus defect
ok, imi asum greseala gramaticala. Nu stiu daca a fost faptul ca nu reuseam sa dau o definitie clara ptr xHTML sau eram prea concentrat pe codul sursa. :-)
Iulian, pe bune dacă știam că e ta lucrarea! :-)
Nici nu am zis ca ati stiut, eu doar mi-am asumat greseala :))
Am observat si greseala cu -ul cand am vazut imaginea pusa aici.
Dacă nu aş fi fost paralizată de emoţiile de dinaintea primirii foii de examen, poate că v-aş fi furnizat o poză cu reacţiile dumneavoastră la vederea celor scrise de anumiţi studenţi. Credeţi-mă, ar fi eclipsat toate puseele artistice de astăzi! În sensul bun, bineînţeles.
Luasem un calmant, știam că urmează șocuri.
Pacat ca este un pic gresit codul …
Da, n-a închis
head
înainte debody
, dar nu asta conta, ci faptul că a fost amuzant și isteți. Oricum, nu i s-a cerut să scrie cod pe hîrtie…Fun. Să închizi după … Iese clar un al doilea Google ceva…. :Đ
După
body
voiai să zici? Folosește tag-ulcode
cînd citezi cod, e acceptat în comentarii pe WP.Ah, cît te invidiez! Mi-e dor de corectat la admitere sau licenţă… La „noi” nu se poartă admiterea, cît despre licenţă, au alţii privilegiul de a se bucura de diversitate. Noi rămînem la grile – şi-ţi vine să crezi că există studenţi care contestă nota de la grilă?! (studenţi pe care nu i-am văzut absolut niciodată, au 0 la seminar, dar contestă nota din examen!)
Dar astea nu sunt de la licență. Oricum, nu mă invidia, nu e deloc bine.