E-COMMERCE Supradoză de comerț electronic, la munte, la Școala de Vară GPeC 2015


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 3 min)

Am tot participat la Școala de Vară GPeC de partea organizatorilor și vă spun clar că nu m-am plictisit niciodată. Fiecare ediție vine cu traineri buni în domeniu, cu subiecte noi și de fiecare dată am apreciat interactivitatea crescută din timpul cursurilor. Este chiar reconfortant să te gîndești, în timp ce-ți iei notițe și asculți oameni deștepți, că o să poți vorbi cu ei mai pe îndelete la un pahar de ceva răcoritor, pe iarbă, după curs.

Școala de Vară GPeC este un mix unic în România de training-uri serioase și distracție. Pentru că, în afară de marketing, SEO, social media, ROI și alte abrevieri, avem foc de tabără, jocuri de teambuilding, cină festivă, biliard și ping-pong, taclale pînă noaptea tîrziu, totul la Pensiunea Arnica de la Moeciu de Sus (jud. Brașov), în 26-31 august.

S-au deschis înscrierile pe site-ul GPeC, iar locurile sunt limitate la 50 (și, din experiența edițiilor trecute, vă pot spune că se completează repede). În 20 august, se opresc înscrierile (sau la completarea locurilor).

Vor avea loc 12 cursuri de 90 de minute fiecare, adicǎ nu mai puţin de 18 ore de informaţie premium de la unii dintre cei mai buni specialiști în e-commerce, conţinutul transmis participanţilor fiind personalizat și conţinȃnd exemple concrete din site-urile lor pentru a-i ajuta sǎ își optimizeze conversiile și sǎ vȃndǎ mai mult.

Trainerii Şcolii de Varǎ GPeC 2015 au o vastǎ experienţǎ în e-commerce și în marketing online, oferindu-le participanţilor tips & tricks despre cum își pot îmbunǎtǎţi afacerea:

  • Alin Vlad (Director of Online Sales & Marketing Heimdal Security);
  • Andrei Radu (CEO & Founder GPeC);
  • Bianca Dǎncilǎ (Founder & Managing Director GripAds);
  • Costin Radu (Managing Partner The Geeks);
  • Cristian Ignat (PPC Marketing Manager 2Parale);
  • Dan Vîrtopeanu (Managing Partner BreezeMobile);
  • Eugen Potlog (Manager Conectoo);
  • Horia Neagu (Digital Marketing Consultant);
  • Iulian Pǎdurariu (Consultant Marketing The Marks);
  • Liviu Taloi (Co-Founder ECOMpedia & Community Manager GPeC);
  • Raluca Radu (Senior Digital Marketing Consultant);
  • Silviu Toma (Associate Partner MicroAnalytics).

Cine să participe? Toţi cei direct interesaţi să îşi deschidă o afacere online sau care sunt deja implicaţi în activitatea de comerţ electronic şi vor să îşi dezvolte business-ul: magazine online, furnizori de servicii şi soluţii e-commerce, tool-uri şi platforme e-commerce, procesatori de plăti, companii de curierat, agenţii specializate, pe scurt – oricine este direct interesat de comerţul online.

Anul trecut a fost cam așa:

httpv://www.youtube.com/watch?v=owm4hFuVvnU

Și un scurt teaser, să prindeți gustul:

httpv://www.youtube.com/watch?v=7L-98-hpcP0

Sunt detalii aici:

Oferta early-bird expiră în 3 august, pînă atunci puteți beneficia de tarife foarte bune de cazare+masă+training+distracție.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.