(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)
Cristian Mogodici, directorul de marketing de la Wu Xing, a vorbit despre cum merge afacerea restaurantului chinezesc și a dezvăluit o parte din strategia de dezvoltare, într-un articol de la Smark.ro.
Eu am rămas cu următoarele lucruri în minte:
- Cifra de afaceri în 2011 a fost de 11 milioane de euro. În 2012, se așteaptă o creștere de 10%.
- Se așteaptă o creștere de 15% la numărul de comenzi la domiciliu anul acesta, dar o scădere cu 5% a valorii medii a comenzilor.
- Livrările la domiciliu reprezintă cam 80% din afacere, restul sunt restaurantele din oraș.
- Zonele cele mai bune pentru livrări: nord-est (mai ales Pipera) și zona dintre Unirea și Mihai Bravu.
- În afară de ofertele de tip Wok existente, în septembrie se va lansa Vital Wok, pentru clienții care vor să mănînce bio. Estimări: Smart Wok va aduce o creștere de 5% a cifrei de afaceri, Panda Wok de 3% și Vital Wok de 1-2%.
- Pînă la 1 septembrie, va fi gata aplicația pentru comenzi de pe smartphone-uri și tablete.
- Clienții sunt majoritatea tineri între 20 și 30 de ani, au educație bună și venituri medii.
- Acum sunt trei restaurante în București, Wu Xing vrea să mai deschidă cel puțin trei și va continua cu provincia.
Dacă tot ați ajuns aici, citiți despre cum a fost la deschiderea restaurantului Wu Xing din Centrul Vechi.