(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 2 min)
ACTUALIZARE
România va cîştiga la anul 4 premii la acest festival de publicitate, aşa reiese din articolul din Bizcity, cu titlul România obţine 4 premii la Eurobest 2009 . Autoarea vorbeşte la trecut în articol, despre premiile obţine în acest an de cele două agenţii româneşti – Saatchi & Saatchi şi Leo Burnett & Target. Într-un paragraf mai jos, se vorbeşte la viitor: „Festivalul Eurobest 2008 se desfasoara in perioada 1 – 3 decembrie, la Stockholm, iar anuntarea castigatorilor va fi facuta in ultima zi a evenimentului.” (vezi dovada JPG)
Dacă te uiţi la clipurile cîştigătoare la secţiunea TV/Cinema de la Eurobest 2008, ai impresia că unele reclame care au cîştigat argintul sau bronzul meritau clar să ia cîte un aur. Grand Prix-ul a fost cîştigat de un clip în care un cîine cîntă într-un Volkswagen. Să fi cîştigat prin mesajul extrem de subtil sau prin trucajele reuşite?
Mie mi-a plăcut reclama la Devk Insurance, realizată de o agenţie germană, care a luat unul dintre „arginturi”. Este o situaţie atît de neverosimilă încît nu ai cum să nu rîzi sănătos:
[flashvideo filename=http://www.paginademedia.ro/video/silver_devk.flv /]
Mai multe detalii despre festivalul de publicitate care a avut loc la Stockholm săptămîna trecută sunt în Paginademedia.ro (bonus: celelalte reclame cîştigătoare, în caz că nu vă place interfaţa de pe site-ul Eurobest).
Dacă încă nu aţi văzut clipul cîştigător al marelui premiu anul trecut (cînd Eurobest nu era un festival, ci doar un concurs), iată aici:
[flashvideo filename=http://etajul6.ro/fjscnews/videos/mr_wind.flv /]
Intr-adevar, a comis o greseala capitala! Proasta ironie si exagerarea chiar nu cred ca isi aveau locul! Citirea articolului a fost chiar un moment enervant si nu cred ca ar fi trebuit sa reactionezi asa!