(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 0 min)
Hai că reclama asta creată de Saatchi & Saatchi e amuzantă:
[flashvideo filename=video/girls_out.flv /]
(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 0 min)
Hai că reclama asta creată de Saatchi & Saatchi e amuzantă:
[flashvideo filename=video/girls_out.flv /]
mda… nu chiar atat de amuzanta totusi…
oare reclama se adreseaza numai fetelor care au carnet? :D
Vai de capul meu. macabru.
Foarte buna reclama.
De ce nu ţi se pare amuzantă, Viorel? Atenţie, nu confunda reclama cu situaţia evocată şi cu impresia pe care doreşte să o producă.
Reclama e foarte buna, dar nu mi se pare amuzanta. Nu pot sa separ reclama de situatia evocata.
Poate n-am zambit si din cauza ca am vazut prea multe accidente cu victime, o fi doar cazul meu in particular. Dar am dat-o pe mess si colegilor mei de la foto si n-a zambit niciunul.
Asta inseamna probabil ca o sa-si atinga scopul.
Reclama se bazează pe o tehnică stereotipă în campaniile sociale despre accidentele de automobil: contrastul dintre starea euforică (veselă, bucuroasă etc.) şi tragedia de după, cînd nu mai exişti sau îţi pierzi soţul, iubita, prietenii, copiii ş.a.m.d.
Cu cît starea de dinaintea accidentului e mai exagerată, cu atît efectul e mai bun în final. Cum ar zice românul, „nu rîzi a bună”.
Autostrazile din Germania sint presarate din loc in loc cu panouri cu reclame care merg pe aceeasi idee. „X si Y, proaspat casatoriti. S-au grabit sa ajunga acasa.” Ma intreb ce efect au.
Banuiesc ca oricum in Germania soferii sunt mai responsabili si drumurile ceva mai bune. Dar putina profilaxie nu strica.