Vrei să fii student Proud? Învață like a BOS despre brand!


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 2 min)

Cum să traduc treaba asta? „Marcă prin poveste”? „Crearea unei mărci prin povești”? Lasă, mai bine rămîne așa, Branding prin Storytelling, pentru că studenții interesați vor ști despre ce vorbesc. A opta ediție a proiectului Proud, organizat de Business Organization for Students (BOS) între 17 și 19 martie, are ca scop familiarizarea studenților cu procesele implicate în crearea unui brand de poveste.

Este vorba despre o conferință pe teme de actualitate, bazate pe studii de caz ale celor mai apreciate campanii româneşti. Atenție! Vor fi oferite internship-uri la McCann Erickson, dar și la revista SUB25, în urma workshop-ului ținut de Bogdan Theodor Olteanu.

17 martie – nașterea și poziționarea

În prima zi a evenimentului, studenții se vor întâlni cu Ștefan Liuțe, Adrian Olar, Andreea Sandu și vor avea ocazia să se remarce în cadrul workshop-ului susținut de Ileana Șerban-Pârâu. Principalele teme abordate sunt:

  • Cum se naşte un brand
  • Poziţionarea brandului
  • De la marcă la brand
  • Cum să creezi o legătură între un brand şi o comunitate
  • Branduri româneşti

18 martie – povești care inspiră

A doua zi, li se vor alătura Iulian Penescu, Alin Dumitru, Sorin Psatta, Cătălin Dobre, care vor introduce publicul în lumea storytelling-ului. Bogdan Theodor Olteanu va susține un workshop pe această tematică. Prezentarea se va desfăşura în trei etape:

  1. Storytelling în publicitate
  2. Transmedia storytelling
  3. Branduri de poveste (România şi internaţional)

19 martie – culoare și formă

În ultima zi, se acordă timp graficii și design-ului, alături de Ovidiu Pop, Alin Dumitru, Cătălin Dobre. La final, un alt workshop și o festivitate de premiere. Se va discuta despre:

  • Cum se naşte un logo
  • Copywriting – crearea de conţinut către publicul ţintă
  • Instrumente neconvenţionale de promovare: ambient media, Guerilla Marketing, video mapping

Participarea la conferință este gratuită, iar workshop-urile au o taxă de participare de 15 lei. Înscrierile se fac pînă în 14 martie.

Detalii despre Proud 8:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.