GPeC: 3 zile de conferință de top, 7 zile rămase pentru înscriere


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 4 min)

Am mai fost la cîteva ediții ale Conferinței Galei Premiilor e-Commerce (GPeC) și am văzut cum a crescut acest eveniment. De la o zi plină de prezentări și panel-uri, s-a ajuns la GPeC Summit, trei zile cu zeci de prezentări, panel-uri și o expoziție de profil.

Pînă în 21 mai 2014, magazinele și persoanele interesate să participe la GPeC Summit pot achiziționa bilete de acces pentru evenimentul din 26-28 mai, din București (Crystal Palace Ballrooms). Prețul unui bilet este de 157 de euro.

Speakeri internaționali de top, pentru prima oară în România la GPeC Summit Mai 2014

Peste 40 de specialiști în e-commerce români și internaționali vor urca pe scenă. Câțiva dintre aceștia, personalități recunoscute la nivel mondial, ale căror cărți sunt best-sellere,  vorbesc pentru prima oară în România, la GPeC Summit:

  • Chris Goward, Președinte și CEO WiderFunnel

Este creierul din spatele metodelor LIFT si Kaizen și a dezvoltat strategii de optimizare a conversiilor pentru clienți precum Google, Electronic Arts, Magento sau BuildDirect.com. Chris este autorul cărții “You Should Test That!”, un bestseller internațional, prin care redefinește principiile optimizării conversiilor. Din 2007, Chris a vorbit la peste 100 de evenimente în peste 30 de orașe la nivel mondial, iar acum vine pentru prima oară în București, la GPeC Summit, unde va susține atât o prezentare în cadrul Conferinței din 26 mai, cât și un workshop de optimizare a conversiilor în ziua de 27 mai.

  • Jacob Kildebogaard – co-fondator Webjuice.dk 

Coordonează serviciile de PPC și Analytics pentru agenția de marketing online scandinavă Webjuice. Jacob este creierul din spatele serviciului GaBoost.dk, un benchmark analitic pentru site-urile daneze de comerț electronic, serviciu folosit în mod activ de peste 400 de business-uri. Jacob a scris singura carte daneză de Google Analytics, iar în țara lui este cunoscut sub numele de Mr. Web Analytics.

  • Caroline Hey – International Business Manager la FACT-finder, European Leading Conversion Engine

FACT-finder este o companie prezentă în opt țări europene, parte din grupul Omikron, aflat în top 50 companii din Germania cu o dezvoltare accelerată, conform premiilor Deloitte din 2012. Caroline va vorbi pentru prima oară în România la GPeC Summit despre cum pot magazinele online să transforme vizitatorii în clienți.

Pe lângă specialiștii internaționali, lista speakerilor români este impresionantă din punct de vedere al numelor invitaților care vor susține prezentări, workshopuri sau vor fi prezenți în panel-urile de dezbatere publică. Lista completă este pe site-ul GPeC.

Trei zile de comerț electronic pe pîine

Ziua de 26 mai este dedicată Conferinței și Expoziției E-Commerce (expoziție B2B între furnizorii de servicii și soluții de comerț electronic și magazinele online). Seara va avea loc petrecerea, o ocazie excelentă de networking, oportunități de afaceri și schimb de experiență între participanți.

Zilele de 27 și 28 mai aduc participanților nu mai puțin de “12 workshopuri tematice, adică 18 ore de comerț electronic Premium”, după cum declară Andrei Radu, fondatorul GPeC.

Tematicile prezentărilor și panel-uri din cele trei zile sunt pe site-ul oficial GPeC.

După cum spuneam, înscrierile se fac până în 21 mai, completând formularul de înregistrare. Biletul de acces include serviciile de masă/catering, precum și serviciile de traducere simultană.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.