E-COMMERCE Goward și Eisenberg te îndeamnă să vii la GPeC Summit


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)

Andrei Radu i-a rugat pe Chris Goward și pe Bryan Eisenberg să spună de ce le-a plăcut la GPeC Summit și de ce ar fi bine să fie acolo, în 27 noiembrie, orice persoană care are un magazin online sau care intenționează să-și deschidă unul. Eu am împachetat un pic înregistrările lor și au ieșit aceste clipuri.

Chris Goward este CEO şi preşedintele companiei WiderFunnel şi, în acelaşi timp, creierul din spatele metodelor LIFT™ şi Kaizen™. Chris a dezvoltat strategii de optimizare a conversiilor pentru clienţi importanți precum:

  • Google
  • Electronic Arts
  • Magento
  • BuildDirect.com

Chris este autorul cărţii “You Should Test That!”, un bestseller internaţional despre cum orice afacere se poate îmbunătăţi în mod semnificativ prin aplicarea câtorva principii practice. 

Iată mesajul lui Chris Goward:

httpv://www.youtube.com/watch?v=8aevMFEYgeQ

Bryan Eisenberg este recunoscut drept unul din cei zece cei mai buni experţi la nivel mondial în user experience şi optimizarea conversiilor. Bryan este un pionier și o autoritate în online marketing, optimizarea conversiilor, persuasiune, web analytics şi persona marketing. Împreună cu fratele său, a scris “Call to action”, “Waiting For Your Cat to Bark?”, “Always Be Testing” şi “Persuasive Online Copywriting”.

Iată mesajul lui Bryan Eisenberg:

httpv://www.youtube.com/watch?v=HnuTsmctztM

Înscrierile la GPeC Summit se fac pe site-ul oficial. Stați pe aproape, pentru că în curînd va exista un concurs cu premii constînd în invitații VIP!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.