E-COMMERCE Ofer două invitații la GPeC Summit 2015! 12


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 2 min)

Despre Gala Premiilor E-Commerce am tot scris aici. De data aceasta, ofer două invitații la GPeC Summit 2015, valabile pentru toate cele trei zile de eveniment! Tot ce trebuie să faci este să răspunzi la întrebarea de la finalul acestui articol.

GPeC Summit se va desfăşura în zilele de 11-12-13 mai 2015, la Bucureşti, evenimentul sărbătorind 10 ani de existență ai GPeC (Gala Premiilor eCommerce) cu “speakeri de nota 20″, potrivit organizatorilor. Invitatul special al GPeC Summit este geniul în marketing online, Neil Patel, care va vorbi pentru prima oară în România de pe scena GPeC. Atât Neil, cât şi restul speakerilor invitați, sunt experți recunoscuți. 

Ziua de 11 mai este dedicată Conferinței GPeC, constând în keynote speeches şi panel-uri cu unii dintre cei mai buni specialişti internaționali şi români în e-commerce şi marketing online. Tot in prima zi se desfăşoară, în paralel, GPeC E-Commerce Expo – locul în care companiile care oferă servicii şi soluții e-commerce au ocazia să se întâlnească față în față cu potențialii clienți (magazinele online), obținând lead-uri şi parteneriate.

Zilele de 12 si 13 mai sunt dedicate workshopurilor axate pe cele mai importante teme pentru orice magazin online: optimizarea conversiilor și usability, marketing online, split testing, targetare comportamentală și personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, E-Commerce Tools, logistică și curierat, studii de caz, management, loializarea clienților etc.

Peste 700 de participanți sunt aşteptați la GPeC Summit, reprezentanții celor mai importante companii de profil din Romania şi din țările din jur.


Pentru a cîștiga una dintre cele două invitații pentru cele 3 zile la GPeC Summit, răspunde pe scurt la întrebarea următoare: care crezi că este tendința anului 2015 în e-commerce-ul românesc și de ce? Voi alege cele mai bune două răspunsuri. Termen: 19 aprilie, ora 23:59.


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

12 gânduri despre “E-COMMERCE Ofer două invitații la GPeC Summit 2015!

  • stan sorin

    Platforma mobile este de viitor…tot mai multi acceseaza prin intermediul smart phone si tablete e commerce ca drept dovada e-commerce intr-un cuvant inseamna schimbare

  • Laura

    Tendința comerțului online românesc în 2015? În primul rand vor opta din ce în ce mai multe branduri puternice pentru un magazin online. Trendul este deja palpabil (a se vedea H&M). În același timp, vor apărea o serie de startup-uri (jucători online pure blood), mizând pe nișe încă nedezvoltate.
    Între timp, soluțiile de marketing vor evolua și se va vedea o importantă influență a blogosferei în dezvoltarea pieței, în detrimentul publicității clasice (de ex Adwords). Eu mă aștept la câteva campanii virale axate pe social media.
    Per total, cred că în 2015 se va menține trendul ascendent al ultimilor ani, însă numărul și puterea jucătorilor online va crește progresiv. În aceeași măsură și soluțiile de promovare vor fi din ce în ce mai surprizătoare și creative.

  • Alexandru Cristian

    Trendul care va începe sa fie vizibil si se va dezvolta in următorii ani va fi shopping-ul prin device-uri fizice care se afla in extensia site-ului.

    Cuparaturi de mâncare făcute de pe o tableta integrata in frigider, haine cumpărate scanand un banner cu modele in marime reala purtând respectiva haina, sau comanda de detergent apăsând un buton lipit pe faianta din baie.

    Alta zona neexplorata in care se vor face primii pasi este integrarea smartwatch-urilor in sistem. Nu spun nimic nou – dar dati-va seama ca trăim intr-o lume in care îmi pot comanda pizza de pe ceas, apoi tot de pe ceas pot chema o masina Uber, de unde îmi pot rezerva 2 nopti intr-un aparament in Barcelona (Air Bnb) unde pot ajunge in 3 ore. Purtând doar un ceas. Peste tot pot plăti online sau la fata locului cu Apple Pay. Asta nu e viitorul, e prezentul – doar ca încă mai e mult de descoperit.

  • Mihaela J.

    Pe langa tendinte;e specificate in comentariile anterioare am putea adauga :dezvoltarea de aplicatii e-commerce pentru mobil si de urmarit noua facilitate pentru marketing Carousel Ads – Instagram for Business

  • elena b

    Prima tendinta va fi ca pe site urile de vanzare sa putem incarca propriile fotogragii astfel incat sa “probam” virtual obiectele pe care ni le dorim, fie ca e vorba de haine, accesorii sau alte tipuri de produse.

  • virginiap

    In Romania toate magazinele online cu ceva infrastructura dezvoltata si baza de clienti au inceput inca de anul trecut sa faca comert generalist (sa vanda de toate de la parfumuri la adidasi, carti, electronice, articole pentru casa etc.) si s-au transformat intr-o platforma de trading unde furnizorii isi gestioneaza singuri comenzile si produsele iar ei se ocupa doar de branding si fidelizare si incaseaza comisioanele. Acest trend se va pastra si in anul 2015. De ce? Pentru ca magazinele care conteaza in piata au fost sau sunt achizitionate de fonduri de investitii.

  • Georgiana P

    Tendinta anului 2015 in e-commerce-ul romanesc cred ca este cresterea ponderii campaniilor de performance marketing. Este suficient sa urmaresti blogurile platformelor de afiliere din Romania (2Parale si Profitshare) pentru a observa cum luna de luna sunt adaugate in portofoliul de advertiseri noi magazine online. Avantajul principal este ca altcineva se ocupa de promovarea magazinului tau, iar tu platesti doar pentru rezultate.