Înscrierile la GPeC Summit (mai 2015) intră în faza early bird


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 5 min)

Din 1 martie pînă în 5 aprilie, biletele la GPeC Summit 2015 sunt cu reducere. Vei fi avantajat dacă îți rezervi un loc acum, fie că participi o zi, două sau toate trei în cadrul conferinței. Evident, eu te sfătuiesc să alegi pachetul complet și să profiți atît de speakerii români și străini de top, cît și de E-Commerce Expo și de socializările din pauzele de cafea și de prînz! Detaliile și prețurile sunt pe site-ul oficial al Galei Premiilor e-Commerce.

GPeC, un mix de e-commerce, competiție și relaxare

GPeC (Gala Premiilor eCommerce) este cel mai important eveniment de comerţ electronic din România, iar în 2015 sărbătorește 10 ani de existenţă. Acesta se va desfăşura pe tot parcursul anului (din primăvară pînă în toamnă), iar sub umbrela GPeC vor avea loc numeroase evenimente de sine stătătoare dedicate pieţei de comerţ electronic şi marketing online, precum:

  • Competiţia Magazinelor Online
  • GPeC Summit (Conferinţă, Workshopuri, E-Commerce Expo)
  • Şcoala de Vară de E-Commerce GPeC (5 zile de cursuri intensive de comerţ electronic)
  • Decernarea Premiilor în Comerţul Electronic Românesc

GPeC Summit va avea loc în Bucureşti, la Crystal Palace Ballrooms, în zilele de 11-12-13 mai.

Peste 700 de participanţi sunt aşteptaţi în cele trei zile de eveniment.  Potrivit organizatorilor, GPeC Summit “este un adevărat festin de comerţ electronic şi marketing online”, fiind dedicat tuturor celor care activează în domeniu sau care îşi doresc să lanseze o afacere online. Programul detaliat al summit-ului va apărea în curînd pe site-ul oficial.

Invitați străini unul și unul

Invitatul special al GPeC Summit 2015 este Neil Patel, unul dintre cei mai cunoscuţi specialişti în marketing online de peste hotare, care a consiliat companii precum Amazon, NBC sau HP şi le-a ajutat să îşi crească vînzările. Patel va susţine primul keynote speech din România chiar la GPeC Summit, pe 11 mai 2015, în cadrul conferinţei.

Neil Patel este co-fondatorul companiilor CrazyEgg, HelloBar şi KISSmetrics şi unul din top 10 marketeri online la nivel mondial, potrivit publicației Forbes. Wall Street Journal l-a desemnat unul dintre cei mai influenţi oameni din online, iar preşedintele SUA, Barack Obama, l-a plasat în top 100 antreprenori sub 30 de ani.

Al doilea speaker “greu” pe care îl veţi întîlni pentru prima oară în România la GPeC Summit este Craig Sullivan, expert recunoscut la nivel mondial în Analytics, Split Testing, Optimizarea Conversiilor, User Experience şi Voice of Customer. Sullivan a contribuit la dezvoltarea echipelor, lansări de produse şi la creşterea prezenţei online a companiilor de top precum: Google, LOVEFiLM, Lego, John Lewis, eBay etc. Prin tehnicile de optimizare a conversiilor şi testele rapide, el a adus companiilor cu care lucrează în ultimii cinci ani un beneficiu net de peste 500 de milioane de euro. În cadrul GPeC Summit, Sullivan va susţine un keynote speech în 11 mai 2015 şi un workshop de o zi întreagă pe 12 mai 2015.

Ivan Mazour este CEO și Fondator Ometria – platforma de marketing şi predictive analytics construită special pentru retaileri în scopul de a-i ajuta să-şi utilizeze datele pentru a-şi automatiza şi personaliza comunicarea cu clienţii.

Ometria este susţinută de antreprenorii şi investitorii SaaS şi E-Commerce de top ai Londrei şi a fost votată de revista WIRED drept unul dintre cele mai promiţătoare startup-uri ale momentului în e-commerce în Marea Britanie.

Simo Ahava – Head of Analytics Netbooster – este un expert recunoscut în soluţii de customizare web analytics şi tag management menite să îmbunătăţească întregul ciclu de viaţă al colectării, procesării şi raportării de date.

Principalele arii de specialitate ale lui Simo sunt Google Analytics şi Google Tag Manager, Google numindu-l Google Developer Expert în aceste două arii. Simo este interesat, în mod special, de interfaţa dintre marketing şi development şi principalul său focus este acela de data management.

Pentru summit-ul din 11-12-13 mai, cuvintele de ordine sunt: optimizarea conversiilor, creşterea vînzărilor, marketing bazat pe performanţă & inbound marketing, personalizare, persuasiune – pe scurt, tot ce trebuie să ştie şi să aplice oricine este implicat într-o afacere online”, a spus Andrei Radu, fondatorul GPeC.

Noutăţi despre summit apar constant pe site-ul GPeC, pe blog-ul acestuia şi în pagina de Facebook a Galei Premiilor E-Commerce. Oferta early bird expiră în 5 aprilie!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.