Stăm bine cu e-commerce-ul! 97% dintre clienții online ar recomanda și altora magazinele de la care au cumpărat


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)

Rezultatele vin dintr-o cercetare internă realizată de TRUSTED.RO pe 6.482 de note publice acordate de clienții reali și verificați de la 67 de magazine online participante, în perioada mai – septembrie 2018.

Astfel, majoritatea clienților care au dat note în cadrul sistemului “Opinii de Încredere” apreciază magazinele online românești de unde au făcut o achiziție (nota medie 9,42), sunt mulțumiți de calitatea livrării (nota medie 9,02) și, în proporție covârșitoare, ar recomanda și altora magazinele online de la care au cumpărat (97%).

Opiniile și notele acordate de clienți reali magazinelor online românești le ajută pe acestea să se adapteze constant cererii pieței, pretențiilor în creștere ale clienților și concurenței. Nu puține au fost cazurile în care, pe baza feedback-ului primit de la utilizator, magazinele atestate au făcut modificări la site sau la procesul de comandă sau au investit mai mult timp și ceva bani în îmbunătățirea comunicării cu cumpărătorii.

Rezultatele cercetării arată că 76% dintre clienți au acordat nota 10 magazinelor de la care au făcut o achiziție. Nota 9 a fost acordată de 14% și nota 8 de 5%. Media notelor acordate magazinelor este de 9,42.

În privința livrării, proporția celor care au acordat note bune este similară. Astfel, aproape 74% dintre clienți au acordat nota 10, 11% nota 9 și 4% nota 8. Media notelor acordate livrării este de 9,02. 

VEZI PE BLOG-UL TRUSTED OPINII ALE CLIENȚILOR,
ALTE CIFRE ȘI CÎTEVA CONSTATĂRI

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.