PR Forum 2020: Relațiile publice în vremea contaminărilor


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 4 min)

Am ajuns om la anii mei să merg și eu prima oară la PR Forum, un eveniment prestigios organizat de Cristian Manafu și a lui firmă Evensys. Ei bine, chiar eram curios să aflu ce mai înseamnă relațiile publice în epoca în care funcțiile și fișele posturilor se contaminează și cînd trebuie să faci job-ul a trei persoane în companie!

Am apreciat discuțiile despre transparență și onestitate. Am înțeles că de mult timp nu mai merge să ascunzi unele lucruri sub preș. Mi-a plăcut intervenția Soranei Savu (Senior Partner – Premium Communication), care a arătat că agenția ei a mers încă de la început pe principiile astea, așa că astăzi nu este un lucru nou pentru ei această tendință către transparență.

Tot despre transparență a vorbit pe un ton ceva mai vehement Lucian Mîndruță (Fondator – Mediaready.net). El însă nu și-a schimbat foarte mult impresia despre industria relațiilor publice, pe care încă o consideră un domeniu care cosmetizează în exces.

Cam pe aceeași idee, dar din perspectiva jurnalismului, Dragoș Stanca (Managing Partner – Thinkdigital) și-a exprimat speranța că vom ajunge la un moment dat să avem informație obiectivă, de calitate, în ceea ce a mai rămas astăzi „presă”. Una dintre soluțiile propuse de el este ca firmele să se disocieze de publicații și articole care nu le fac cinste, retrăgînd reclamele asociate cu acestea.

În rest, vă las cu post-urile pe care le-am fabricat în timp real pe Facebook:

La #prforum20, Flavia Bobei prezintă rezultatele studiului despre tendințe în Ro realizat de Unlock Research.▪︎70%…

Publicată de George Hari Popescu pe Miercuri, 26 februarie 2020

La #prforum20, Lucian Mindruta definește PR-ul: este industria care, în cazul unei persoane cu toxiinfecție alimentară, machiază persoana în loc să o trimită la doctor.

Publicată de George Hari Popescu pe Joi, 27 februarie 2020

La #prforum20, Sorana Savu îndeamnă la o administrare a bugetelor chibzuită și în direcțiile agreate de consumatori, în epoca adblock-ului și a renunțării la televizor în casă.

Publicată de George Hari Popescu pe Joi, 27 februarie 2020

La #prforum20, Ada Iftodi spune că beneficiile pentru Mastercard au mers către valorizarea brand-ului în cazul implicării companiei în #NoiFacemUnSpital.

Publicată de George Hari Popescu pe Joi, 27 februarie 2020

La #prforum20, aflu de la Kim Castro (Ketchum Brussels) că se mărește treptat vîrsta utilizatorilor de TikTok. Hai că vine și vremea noastră! TikTak, TikTak…

Publicată de George Hari Popescu pe Joi, 27 februarie 2020

La #prforum20, Oana Bulexa spune că infodemia este mai periculoasă decît epidemia însăși.

Publicată de George Hari Popescu pe Joi, 27 februarie 2020

La #prforum20, Raul Gheba și Alex Cotet iau la bani mărunți cîteva campanii cu vloggeri și influenceri. Printre ele:▪︎Shortcut la Sun▪︎Dorian Popa▪︎Selly▪︎KFC▪︎Meda.Una dintre concluzii: nu lăsa în agenție creativi de peste 25 de ani să facă meme-uri!

Publicată de George Hari Popescu pe Joi, 27 februarie 2020

La #prforum20, Cristina Savuica (Lugera & Makler Romania) l-a întrebat pe Cristian China Birta (zis Chinezu) dacă i-a crescut reach-ul în social media de cînd cu Covid-19. Chinezu a rămas fără răspuns.

Publicată de George Hari Popescu pe Joi, 27 februarie 2020

La #prforum20, Cătălin Bran (MSL The Practice) și Vlad Socianu (Publicis Romania) au povestit despre campania Burger King care a devenit cel mai mare open brief de prin online-ul autohton.

Publicată de George Hari Popescu pe Joi, 27 februarie 2020

La #prforum20, Dragos Stanca militează pentru reîntoarcerea la conținutul de calitate online și pentru disocierea publicității marilor brand-uri de textele de tip fake news și click bait.

Publicată de George Hari Popescu pe Joi, 27 februarie 2020

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.