Magazinele online înscrise la GPeC 2014 sunt luate la puricat


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 2 min)

Înscrierile la cea de a 9-a ediţie a Competiţiei Magazinelor Online GPeC 2014 s-au încheiat. 117 magazine online şi-au manifestat interesul de a intra în concurs, dar au fost acceptate în competiţie aprox. 100, restul neîndeplinind integral criteriile riguroase de preselecţie. Până pe 4 iulie, magazinele înscrise la GPeC 2014 trec prin prima etapă de jurizare.

Ca să fi fost acceptate în Competiţia GPeC, magazinele online trebuia să îndeplinească integral criteriile de preselecţie, reprezentând obligaţii conform legilor europene în vigoare, dar şi bune practici în comerţul electronic.

Brand-urile au ales GPeC 2014

Potrivit organizatorilor, anul acesta s-au înscris în Competiţia GPeC branduri cunoscute publicului larg precum:

  • Il Passo
  • Office Shoes
  • Ecco Shoes
  • Originals
  • MyCloset
  • Mobexpert Office
  • F64
  • Paravion
  • Noriel
  • Tripsta
  • Eximtur
  • MaDame
  • FlorideLux
  • Floria
  • Florăriile Magnolia etc.

Lista magazinelor online înscrise în Competiţia GPeC 2014 va fi publicată în curând pe website-ul GPeC.ro.

Auditarea magazinelor este făcută de juriul GPeC, format din 18 specialişti în domeniu (în ordine alfabetică):

  1. Adrian Pintilie (UIS)
  2. Adrian Ichim (Advanced Ideas)
  3. Alexandru Lăpuşan (ZITEC)
  4. Alin Vlad (Heimdal Security)
  5. Bogdan Alecu (Independent Security Researcher)
  6. Bogdan Manolea (TRUSTED)
  7. Cosmin Dărăban (Silkweb)
  8. Cosmin Năstasă (iLeo)
  9. Cristian Ignat (2Parale)
  10. Elisabeta Moraru (Google România)
  11. Ioana Barbu (Bitdefender)
  12. Marian Malahin (Agile Media)
  13. Marius Deak (Green Pixel)
  14. Radu Vîlceanu (ContentSpeed)
  15. Radu Marcusu (SEO monitor)
  16. Răzvan Acsente (Okazii)
  17. Robert Anghel (ING Bank)
  18. Valentin Radu (Marketizator)

Toate magazinele online înscrise în Competiţia GPeC primesc rapoartele de jurizare pentru a vedea exact unde stau bine şi unde mai au de lucru pentru a-şi îmbunătăţi afacerea. În plus, după prima etapă de jurizare, magazinele au ocazia să se întâlnească faţă în faţă cu membrii juriului pentru a discuta asupra rapoartelor de evaluare. Întâlnirile Consultative GPeC au loc în Bucureşti şi sunt programate pentru zilele de 14 şi 15 iulie 2014.

Pagină Facebook GPeC – https://www.facebook.com/GPeCro
Profil Twitter GPeC – https://twitter.com/gpecro

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.