E-COMMERCE De azi, magazinele online se pot înscrie la GPeC 2015


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 3 min)

Start la a 10-a ediţie anuală a Galei Premiilor eCommerce, cel mai important eveniment de comerţ electronic din România! Potrivit organizatorilor, urmează o ediţie memorabilă, care marchează primul deceniu de existenţă printr-o suită de evenimente premium ce se vor desfăşura în următoarele 8 luni sub egida GPeC 2015.

Competiţia magazinelor online

De astăzi până pe 27 aprilie, magazinele online se pot înscrie la cea de a 10-a ediţie a competiţiei GPeC.

Spre deosebire de ediţiile precedente, numărul criteriilor de jurizare a crescut de la aproximativ 90 la peste 120; am introdus în evaluare criterii specifice zonei de mobile, am actualizat o parte din criterii la nivelul anului 2015 ţinând cont de tendinţele globale în e-commerce şi am introdus încă o etapă de discuţii asupra rapoartelor de auditare între magazine şi juraţi”, a spus Andrei Radu, CEO și co-fondator GPeC.

Pentru a fi acceptate în Competiţia GPeC, magazinele online trebuie să îndeplinească, mai întâi, criteriile de preselecţie care presupun respectarea legislaţiei europene în domeniu şi a bunelor practici în comerţul electronic, precum:

  • publicarea tuturor informaţiilor de contact
  • respectarea politicii de returnare a produselor în 14 zile calendaristice fără invocarea niciunui motiv din partea clienţilor
  • informarea corectă a utilizatorilor cu privire la preţul final al produselor, modalităţile de plată acceptate, modalităţile de livrare, condiţiile de garanţie şi service etc.

Odată ce au fost îndeplinite integral criteriile de preselecţie, magazinele primesc Marca de Încredere TRUSTED.ro. De asemenea, doar după respectarea criteriilor de preselecţie, magazinele sunt acceptate în Competiţia GPeC.

Circuitul magazinului în competiție

În cadrul competiţiei, magazinele vor fi evaluate de peste 20 de specialişti în e-commerce (membri în Juriul GPeC), ţinând cont de cele peste 120 de criterii de jurizare esenţiale pentru orice afacere online. Juraţii vor analiza şi nota fiecare criteriu în parte, oferind şi scurte explicaţii/recomandări acolo unde este cazul, în aşa fel încât magazinele să ştie unde greşesc şi, mai ales, cum pot remedia problemele pentru a vinde mai mult.

De asemenea, evaluarea magazinelor are loc în două etape (în primăvară şi în toamnă) pentru a putea observa evoluţia lor pe parcursul anului. În etapa finală de jurizare din toamnă, specialiştii din juriu vor face şi mistery shopping, adică vor plasa comenzi reale pentru a nota profesionalismul şi serviciile magazinelor înscrise.

Cel mai mare câştig la GPeC este dat de rapoartele de audit şi de consultanţa primită pentru că, indiferent dacă vor fi desemnate câştigătoare sau nu, toate magazinele online primesc rapoartele de evaluare”, a explicat Andrei Radu.

Taxa de participare în Competiţia GPeC 2015 porneşte de la 250 de euro, dar magazinele online primesc beneficii în valoare de minimum 2.800 de euro. Înscrierile se fac completând formularul de pe website-ul GPeC până în 27 aprilie 2015. Organizatorii au pregătit şi o ofertă early bird valabilă până în 10 aprilie!

Până la închiderea înscrierilor în competiție, nu uitați de GPeC Summit, 3 zile pline de e-commerce, cu speech-uri de la specialiști români și străini, workshop-uri și o expoziție de profil! Citiți mai multe despre GPeC Summit.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.