(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)
Cît de greu poate să fie? Trebuie doar să te gîndești bine la ce vrei să vinzi și cui, să găsești un producător, să ai un site mișto… Ei, nu-i chiar așa. Sunt o mulțime de detalii de pus la punct înainte de lansare și un drum întortocheat către succes.
Deschiderea unui magazin online poate părea o bătaie de cap, dar este un proiect care trebuie bine planificat pentru a avea succes. Iată cele mai importante etape ale lansării unui site de e-commerce, potrivit celor de la Forbes.com. TRUSTED.ro a adăugat câteva sfaturi specifice.
Pasul 1. Alege o nișă
Alegerea produsului sau produselor potrivite poate avea un impact pe termen lung asupra afacerii tale. Aici trebuie să ții cont de:
- preț
- marjă
- disponibilitatea produsului în magazinele fizice
- mărimea pachetului de livrat
- pasiunea ta în domeniu
Pasul 2. Găsește producători buni
După ce ai identificat produsele pe care vrei să le vinzi, trebuie să afli de unde faci rost de ele.
- Google Shopping
- Cataloage online, baze de date
Pasul 3. Realizarea site-ului
Ar fi o idee bună să realizezi site-ul chiar înainte să-i contactezi pe producători, ca să ai ce să le arăți. Dar vei avea un website gol, fără produse clare, din moment ce nu ai stabilit contracte, așa că pune câteva produse de probă în baza de date.
- Alegerea unui platforme de e-commerce
- Identitatea grafică
Pașii sunt detaliați în articolul de la TRUSTED.ro. Baftă!
Alte articole:
