E-COMMERCE S-a declanşat „cutremurul” GPeC 2016!


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 3 min)

În 21 aprilie 2016, ediţia de 11 ani a evenimentului de referinţă în e-commerce-ul românesc ia startul. La GPeC 2016 urmează 8 luni de evenimente e-commerce premium.

Competiţia magazinelor online din România

De astăzi până pe 31 mai 2016, magazinele online care vor să-şi evalueze website-urile şi prezenţa online se pot înscrie în Competiţia GPeC. Peste 20 de experţi în e-commerce, membri în juriul GPeC, vor analiza website-urile magazinelor ţinând cont de 125 de aspecte esenţiale pentru orice business online care vizează:

  • Usability;
  • Customer Experience;
  • Design;
  • Funcţionalităţi;
  • Social Media;
  • Mobile;
  • SEO;
  • Securitate;
  • Aspecte juridice;
  • Profesionalismul şi calitatea serviciilor magazinelor.

Cele 125 de criterii de jurizare GPeC reprezintă cel mai mare ghid despre cum să ai un magazin online cu reale şanse de succes.

Andrei Radu, fondatorul şi CEO-ul GPeC-ului, a comparat concursul cu un test de rezistenţă:

Gândiţi-vă la criteriile GPeC ca la fundaţia unei case: orice magazin online care le întruneşte are toate şansele să construiască mai departe un business de succes. Este ca şi cum ai pune bazele unei fundaţii care să reziste la un cutremur de 9 grade pe scara Richter.

GPeC 2016 - trofeuDe îndată ce criteriile de preselecţie sunt întrunite, magazinele sunt acceptate în Competiţia GPeC şi primesc, gratuit pentru 12 luni, atestarea TRUSTED.ro – adică devin certificate drept Magazine de Încredere care respectă legislaţia în vigoare. Începând de anul acesta, împreună cu atestarea TRUSTED, magazinele vor primi şi acces gratuit pentru 12 luni la implementarea sistemului de feedback Opinii de Încredere. Sistemul le va permite magazinelor să afle opiniile propriilor clienţi despre calitatea serviciilor şi despre gradul de satisfacţie al acestora în raport cu magazinul lor.

O dată acceptate în Competiţia GPeC 2016, magazinele online vor primi rapoartele de evaluare care conţin notele juriului GPeC pentru fiecare criteriu în parte, precum şi scurte comentarii sau recomandări despre cum să îşi îmbunătăţească anumite aspecte din website-urile lor.

Taxa de participare, înscrieri

Taxa de înscriere în Competiţia GPeC porneşte de la 260 de euro, dar magazinele online primesc servicii şi beneficii în valoare de minimum 2.920 de euro. Lista completă de avantaje poate fi consultată pe website-ul GPeC.

Termenul limită de înscriere în Competiţia GPeC este 31 mai 2016, ora 23:59. Etapa early-bird este valabilă până pe 20 mai 2016 şi oferă reduceri semnificative de preţ magazinelor online interesate. Înscrierea se face prin completarea formularului de pe site-ul oficial.

Iar dacă vreți să învățați cu ce se mănîncă e-commerce-ul, nu ratați înscrierea la cursul susținut de Andrei & Raluca Radu! Sunt reduceri la înscrieri pînă în 25 aprilie.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.