(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 3 min)
De ceva timp, magazinele online care s-au înscris deja la GPeC 2017 au început să primească audit-ul preliminar, bazat pe criteriile de atestare TRUSTED.ro. Este prima fază din concurs. În urma evaluării și a rezolvării problemelor semnalate, site-urile primesc Marca de Încredere TRUSTED.ro pe 12 luni și se înrolează în sistemul Opinii de Încredere.
Cu alte cuvinte, a 12-a ediție anuală a Galei Premiilor e-Commerce a luat startul în forță! Au fost anunțați primii 3 speakeri internaționali confirmați la GPeC Summit (16-17-18 mai, București) și noile criterii de evaluare ale magazinelor online care se înscriu în Competiția GPeC.
Directorul departamentului de Customer Loyalty al gigantului Zappos vine în România
Zappos va fi prezent pentru prima dată în România la GPeC Summit 16-17-18 mai 2017 prin Rob Siefker – persoana cea mai potrivită de a împărtăși secretele Zappos despre cum să creezi experiențe memorabile clienților tăi. Rob va susține un keynote de 1 oră de pe scena GPeC SUMMIT, în data de 16 Mai 2017: „Creating Customer Experiences and Satisfaction that will ensure Word of Mouth Marketing”.
Speakeri excepționali pe scena GPeC Summit2017
Pe lângă Rob Siefker, pe scena GPeC SUMMIT vor urca:
Tomi Ahonen – considerat “Expertul nr. 1 în mobile la nivel mondial” de către prestigioasa publicație Forbes. Tomi va susține un keynote special despre ultimele tendințe în m-commerce: „The Rapidly Changing Nature of Mobile Commerce: When Mobile Money Meets Augmented Reality”.
Karl Gilis – care revine în România la cererea audienței, după succesul prezentării de la ediția GPeC Summit de anul trecut. Karl va susține keynote-ul “How to seduce your visitors to buy (more)”.
Audit de website complex pentru magazinele online
O noutate anunțată de GPeC constă în actualizarea majoră a criteriilor de auditare a magazinelor online. Numărul criteriilor a crescut de la 120 la peste 170, iar auditul de site se face acum atât pentru varianta desktop, cât și pentru varianta de mobile. Criteriile sunt organizate pe domenii precum:
- Usability
- Design
- Customer Experience
- SEO
- Securitate
- Mobile
- Social Media
- Aspecte Juridice
- E-Mail Marketing etc.
Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC 2017 primește individual și confidențial raportul de audit conținând punctajele și recomandările Juriului GPeC pentru cele 170+ criterii de evaluare.
▶︎ Toate criteriile de evaluare și beneficiile obținute de magazinele online pot fi regăsite pe website-ul GPeC.
▶︎ Tot acolo se fac și înscrierile, iar până pe 11 mai există și o ofertă early-bird, care asigură cel mai mic preț.