Tarom bagă sute de mii de euro într-o campanie de imagine 4


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)

tarom-ceo-ruxandra-brutaru

Cîte spoturi cu Tarom aţi văzut la televizor pînă acum? Erau unele pe timpuri… Compania a lansat o campanie amplă, de cîteva sute de mii de euro, într-un an în care continuă să aibă pierderi.

Percepută drept o companie învechită, Tarom vrea să revină în atenţia românilor. Dacă aţi zburat vreodată cu ei, aţi observat că este o companie profesionistă, cu nimic mai prejos decît firmele străine. iar mîncarea la Tarom cred că rămîne printre cele mai bune la bordul vreunui avion.

Spotul TV care ar trebui rulat pînă în decembrie:

O dată cu intrarea în SkyTeam, Tarom ajunge la mai multe destinaţii, dar primeşte şi o imagine mai bună pe plan internaţional.

O durere mai am şi eu: să le meargă site-ul şi în alte browsere decît Internet Explorer, pentru a cumpăra bilete. Oare se găseşte o mie de euro pentru un programator, printre alea cîteva sute de mii?

În foto: Ruxandra Brutaru, CEO Tarom


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4 gânduri despre “Tarom bagă sute de mii de euro într-o campanie de imagine

  • alexa

    legat de spot: in afara de muzica relativ OK, cit de sigur poate fi un avion care e prezentat in imagine ca echivalind cu un copil cu bratele intinse?! nu ma refer la caldura umana si alte texte, dar o companie aviatica ar trebui sa inspire siguranta si confort, pe care imaginea unui om care se prabuseste de la oarece inaltime nu reuseste sa o transmita.
    apropo de campanii mai vechi Tarom – am vazut niste print-uri pe IQads in care aparea un fulg intre doua miini (se presupune divine:). aceeasi lipsa de inspiratie. parerea mea:)

  • George Hari

    Muzica nu e originală, este melodia de la SkyTeam, cea care te întîmpină cînd urci într-un avion al unei companii din alianţă.

    Da, şi eu mă gîndeam că lasă o idee optimistă telespectatorului căderea unora de la înălţime.

  • George M.

    Am citit mesajul Ruxandrei CEO in revista de avion, pe drumul Cluj Viena. Cu toata bunavointa, situatia jalnica a serviciilor Tarom (in speta intirzieri la deschiderea biroului de check-in rezultind in intirzierea avionului, iar pentru cei cu legaturi…si inca altele) taraganeaza. Am ‘beneficiat’ de ele in egala masura in 2009 si de 2 ori in 2010.
    Asa cum arata si alexa mai sus, un om picind de pe o stinca e o gafa monumentala intr-un spot de companie aviatica. Asta mi-a ramas si mie pe retina dupa vizionare.