(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)
Am săpat online și am mai găsit cîteva inovații interesante despre care am scris cîte ceva la TRUSTED.ro. Iată-le și aici, pe scurt.
- Compania Asos a creat pe Instagram contul @asos_menswear dedicat sexului masculin, deoarece a observat că femeile sunt mult mai atașate de Instagram, deci nu au nevoie de discriminare pozitivă.
- Enjoy nu oferă numai produsul digital de mare finețe, ci și serviciul de instalare și training acasă la cumpărător. Cine are de dat 100 de dolari pe oră?
- Cei care se uită la noul show “Overhaul” vor putea cumpăra instantaneu produsele văzute, de la Wayfair.com, prin canalul de Youtube.
- Borcanul conectat prin Bluetooth la smartphone-ul tău și astfel la Internet te va anunța când nu mai ai cafea și va comanda automat de la firma Fresh.Coffee.
- În această viziune de la firma italiană de design Carlo Ratti Asociatti, fiecare produs din supermarket spune o poveste care este afișată prin mese interactive și ecrane suspendate.
Unde s-a ajuns, dom’le! Citiți mai multe despre aceste inovații la TRUSTED.ro.
Enjoy chiar are un concept fain, desi mi-as fi dorit ca si produsele sa fie ceva mai ”specializate” in unele cazuri (adica sa ai o reala nevoie de specialistul respectiv, dincolo de artificiul de marketing).