E-COMMERCE / CONCURS GPEC SUMMIT 2016 Vă ofer locuri gratuite în elita e-commerce-ului mondial 9


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 8 min)

V-am anunţat acum ceva timp că vi se pregăteşte ceva în materie de comerţ electronic, da? Este vorba despre „cutremurul” numit GPeC 2016, adică un concurs pentru magazinele online + un summit cu vorbitori de top + o şcoală de vară + conferinţa şi gala propriu-zisă. Dar să o luăm pe rînd: astăzi lansez un concurs care are ca premii două invitaţii la GPeC Summit Mai 2016 – a XI-a ediţie!

Găsiţi detalii despre eveniment şi agenda pe site-ul oficial, eu vreau doar să vă amintesc ce grei din e-commerce-ul mondial veţi întîlni în 25 – 26 – 27 mai, la Crystal Palace Ballrooms din Bucureşti. La final, detalii despre mecanismul de concurs prin care puteţi cîştiga invitaţii la eveniment.


Alex Langshur Cardinal Path GPeC Summit Bucharest RomaniaAlex Langshur este Co-Fondator şi Senior Partner al Cardinal Path – una dintre cele mai importante agenții de Digital Performance Measurement din America de Nord, achiziționată de curând de Dentsu Aegis Network, un gigant media cu business-uri pe 5 continente. În prezent, Alex conduce divizia de Digital Intelligence și Digital Marketing a Cardinal Path pentru peste 50 de țări, prioritatea lui fiind (simplu spus) de a-și ajuta clienții să transforme vizitele din site în bani.

Alex este fost Președinte si actual Director Emeritus al Digital Analytics Association (DAA) – cea mai importantă asociație din lume dedicată web analytics din care fac parte toți profesioniștii din domeniu la nivel internațional.


Daniel Waisberg Google UKDaniel Waisberg, Analytics Advocate la Google și Fondatorul Online Behavior, petrece foarte mult timp vizualizând și analizând datele din Google Analytics pentru a găsi soluțiile eficiente de optimizare a conversiilor și de creștere a vânzărilor, oferind companiilor răspunsuri și scenarii imediat aplicabile, pe baza metricilor. Daniel spune despre el un singur lucru – extrem de elocvent: “I really like data.” Daniel este autorul cărţii “Google Analytics Integrations” (editura Wiley, Iunie 2015). Este Fondator și Editor al portalului de Optimizare și Analytics Online-Behavior.com, portal care oferă o multitudine de ghiduri și sfaturi practice despre tot ce ține de Google Analytics, Google Tag Manager și Optimizarea Conversiilor. Are o deosebită apreciere pentru oamenii care iubesc statisticile și iau decizii de business în funcție de cifre palpabile.


David Darmanin Hotjar GPeC Summit Bucharest, RomaniaDavid Darmanin este Fondatorul și CEO-ul Hotjar – tool-ul care a revolutionat lumea Analytics și a Optimizării Conversiilor la nivel mondial! David are o experiență de peste 12 ani în Optimizarea Conversiilor, Digital Marketing și Business Project Management, timp în care a generat creșteri de sute de milioane de dolari profit pentru companiile cărora le-a oferit consultanță specializată. Este expert recunoscut la nivel mondial în Conversion Optimization, Internet Marketing, E-Commerce, User Centered Design, Interface Design, User Research and Analysis, Product Design, Brand Design, Product Strategy, iar înainte de a fonda Hotjar a făcut parte din echipa Conversion Rate Experts în cadrul căreia a lucrat alături de cei mai buni specliaști la nivel internațional și a avut responsabilitatea de a crește afacerile unora dintre cele mai sofisticate companii globale care astăzi sunt liderii așa numitului “web revolution”.


Karl Gilis AG Consult GPeC Summit Bucharest RomaniaKarl Gilis este considerat de PPC Hero numărul 3 la nivel mondial în topul celor mai buni experti în Optimizarea Conversiilor în 2015 și este Co-Fondatorul companiei belgiene AGConsult, specializată în Usability și Optimizarea Conversiilor. Karl optimizează website-uri încă din 2001, bazându-se exclusiv pe fapte concrete și pe experiența reală a utilizatorilor, susținând că este “sătul de toate părerile și sugestiile așa numitilor specialiști care nu sunt practicieni și se bazeză doar pe intuitie sau feeling”. În ultimii ani, Karl spune că a devenit “obsedat de A/B Testing” pentru că îi permite să măsoare impactul schimbărilor pe care le propune clienților săi, dar și pentru că a realizat că nu întotdeauna se aplică și au rezultate “bunele practici”. Speech-urile sale sunt, cu adevărat spumoase, motiv pentru care este recunoscut drept “Conversion Comedian“.


Brian Dean Backlinko GPeC Summit Bucharest, RomaniaBrian Dean este Fondatorul şi CEO-ul Backlinko, inclus în Top 100 Business Blog al Technorati în octombrie 2013 – blog pe care orice antreprenor online sau marketing manager găseşte resurse extrem de utile şi sfaturi practice despre cum să crească traficul şi propriul business prin SEO. Tot în 2013, Backlinko a fost desemnat cea mai bună resursă de informaţii despre Link Building de către Triple SEO. Brian este unul dintre cei mai buni experţi la nivel mondial în SEO, Content Marketing, Link Building, Blogging, Social Media, Conversion Rate Optimization şi E-Mail Marketing, fiind adesea citat şi menţionat de publicaţii consacrate precum Entrepreneur.com sau Search Engine Journal, precum şi de instituţii educaţionale prestigioase cum ar fi BYU.edu.


Marie Polli ConversionXL GPeC Summit Bucharest RomaniaMarie Polli este Senior Optimization Strategist şi expert practician în Optimizarea Ratei de Conversie şi Creşterea Vânzărilor magazinelor online în cadrul uneia dintre cele mai prestigioase agenţii din lume specializate în CRO: ConversionXL, agenţie fondată de Peep Laja.

Marie îşi dedică 100% din orele de lucru optimizării conversiilor şi o face într-o manieră diferită faţă de alţi specialişti, încercând să nu se axeze doar pe CRO ci integrând întreaga strategie în contextul fiecărui business, în funcţie de dimensiunea şi de particularităţile lui. Capacitatea ei de a vedea “the whole picture” a făcut-o indispensabilă în multitudinea de companii pentru care lucrează.


Paul Rouke PRWD GPeC Summit Bucharest, RomaniaPaul Rouke este, din 2004, Fondatorul PRWD – considerată drept una dintre cele mai bune agenţii din UK specializate în Usability şi Optimizarea Conversiilor. Înainte de a fonda PRWD, Paul a lucrat timp de 7 ani în cadrul gigantului grup Shop Direct, unde s-a axat pe Usability şi Customer Experience considerând că pentru a putea îmbunătăţi experienţă online a utilizatorilor, este extrem de important să înţelegi mai întâi comportamentul şi aşteptările acestora de la magazinul tău online.

Paul este considerat astăzi unul dintre cei mai buni specialişti în Optimizarea Ratei de Conversie din Marea Britanie, fiind invitat la multe conferinţe de profil din întreagă lume.


Chris Hague ZoomSphere GPeC Summit Bucharest, RomaniaChris Hague este Communication & Marketing Manager al ZoomSphere, start-up-ul din Cehia care oferă un tool all-in-one pentru marketerii din Social Media şi care a intrat pe piaţa din România în toamna anului 2015.

ZoomSphere este soluţia care oferă instrumente de Management, Analytics, Benchmarking, Customer Care, Monitorizare şi Raportare pentru toate conturile de Social Media ale companiilor, integrând într-o singură aplicaţie canalele de Facebook, Twitter, Instagram, Youtube sau Google+. Marile companii precum Enel, Raiffeisen Bank, Erste Bank, Tesco, IKEA, Aegon etc. folosesc ZoomShpere.


CONCURS: Cîştigă două invitaţii la GPeC Summit 2016!

Ofer două invitaţii de tip 3-Day Pass celor care răspund cel mai frumos şi interesant la întrebarea: care este cel mai inovator magazin online românesc şi de ce? Găsiţi câteva sugestii de magazine în lista TRUSTED.ro şi câteva exemple de inovaţii pe blog-ul TRUSTED. Nu mă interesează dacă este mic sau mare, aşa sau aşa, ci sunt curios cum argumentaţi alegerea. Ca să nu fie nimeni influenţat, voi publica toate răspunsurile odată, deci nu vă impacientaţi dacă aţi trimis răspunsul şi el nu a apărut mai jos. Termen-limită: 15 mai, ora 23:59.


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

9 gânduri despre “E-COMMERCE / CONCURS GPEC SUMMIT 2016 Vă ofer locuri gratuite în elita e-commerce-ului mondial

  • Ramona Joita

    Originals pentru ca:
    – imi place design-ul, este user friendly, intuitiv si realizat din culori vii, potrivite pentru targetul lor
    – imi place ca in partea de sus au afisate brandurile pe care le comercializeaza, dar si parerile clientilor, ceea ce reprezinta un plus de incredere
    – imi place cum au organizat in homepage categoriile de produse: de sezon, cele mai cumparate, cele mai populare si recomandari
    – imi place serviciul „Cabina de proba” care iti permite sa comanzi 2 marimi
    – imi place ca in footer au afisate premiile castigate, certificate de securitate si sigla Trusted.ro ceea ce reprezinta, de asemenea, un plus de incredere
    – paginile de produs sunt optimizate foarte bine, avem toate informatiile la vedere, dar si posibilitatea de a opta pentru a fi anuntat, atunci cand apare marimea dorita. Totodata, testimonialele pozitionate vizibil, in dreapta sus, pot influenta decizia de cumparare.
    – faptul ca in paginile de produs exista descrieri detaliate, dar si testimoniale ale clientilor, este un avantaj din punct de vedere SEO.
    – imi place ca si versiunea de mobile este user friendly, design-ul fiind potrivit pentru acest domeniu de activitate.

  • Antonio

    Sincer cel mai fain magazin din punct de vedere al inovatiei mi se pare http://mindblower.ro/, deoarece reuseste sa ma surprinda de fiecare data atunci cand ma uit pe lista de produse, iar niciodata nu raman fara idei de cadou :D

    Aduc oamenii cele mai faine chestiute ever, nici prin alte parti nu le-am mai vazut, deci un mare PLUS pe INOVATIE in ceea ce priveste domeniul de cadouri :D

  • Denisa Despa

    Consider ca un magazin cu adevarat inovator este http://www.floria.ro, livreaza flori si cadouri chiar si duminica, curierul nu spune despre ce e vorma, mentionand ca e vorba de un colet deja platit, florile sunt superbe, si pe langa aranjamentul cu adevarat deosebit, primesti si o punguta cu granule ce ajuta florile sa reziste mai mult. Am primit char luna trecuta un astfel de buchet, arata fantastic si a fost o surpriza frumoasa, facuta in mod elegant.

  • Voicu Cristiana

    Buna,

    Cand am citit intrebarea concursului, m-am gandit instant la lumealapicioare.ro. Este un site relativ nou pe
    piata romaneasca, un magazin online de „super” pantofi, si nu zic asta pentru ca sunt femeie, ci pentru
    ca au un mod diferit de a ajunge la utilizatori. Iata cateva motive care sustin cele spuse:
    1. Categorii de produse in functie de personalitatea utilizatorului. Cand intri pe un site de pantofi, te
    astepti sa vezi categoriile: cizme, sandale, ghete, etc. Ei..aici vezi personalitati: Party Aficionada,
    Candy Girl, etc.
    2. Imi place numele si pozitionarea mailul (in stanga sus); doar prin nume, te face sa iti doresti sa
    cumperi
    3. Un mare avantaj este folosirea tagurilor, si faptul ca poti sa vezi toate produsele cu acele taguri.
    Daca eu vreau pantofi cu ‘toc6cm’, e foarte usor sa ii gasesc. Pe alte site-uri nu am nicio sansa.
    4. Background video: ofera dinamicitate
    5. Pozele sunt foarte originale; nu sunt poze clasice cu pantofi
    6. Ofera detalii ‘frumoase’ referitoare la cine sunt ei si cum lucreaza, si cred ca e important cum
    sunt perceputi.

  • barbutudor@yahoo.com

    Cel mai inovator magazin online romanesc este http://www.pravaliamica.ro , un magazin online ce comercializeaza produsele micilor producatori din Romania. De ce este inovator? Pentru ca a fost primul magazin care a pasit in mediul online cu acest concept, promoveaza produsele cu adevarat romanesti, sanatoase, realizate artizanal. sustine economia tarii, ajuta micii producatori sa desfaca produsele si prin alte metode de distributie si nu in ultimul rand pentru ca este magazinul meu si imi doresc tare mult sa ajung la Gpec 2016. :D

  • George Hari Popescu Autor articol

    Ramona Joita şi Voicu Cristina, aţi cîştigat cele două invitaţii! Veţ primi detaliile prin e-mail.