E-COMMERCE Instagram macho, borcanul inteligent, supermarketul atotștiutor 1


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)

Am săpat online și am mai găsit cîteva inovații interesante despre care am scris cîte ceva la TRUSTED.ro. Iată-le și aici, pe scurt.

  1. Compania Asos a creat pe Instagram contul @asos_menswear dedicat sexului masculin, deoarece a observat că femeile sunt mult mai atașate de Instagram, deci nu au nevoie de discriminare pozitivă.
  2. Enjoy nu oferă numai produsul digital de mare finețe, ci și serviciul de instalare și training acasă la cumpărător. Cine are de dat 100 de dolari pe oră?
  3. Cei care se uită la noul show “Overhaul” vor putea cumpăra instantaneu produsele văzute, de la Wayfair.com, prin canalul de Youtube.
  4. Borcanul conectat prin Bluetooth la smartphone-ul tău și astfel la Internet te va anunța când nu mai ai cafea și va comanda automat de la firma Fresh.Coffee.
  5. În această viziune de la firma italiană de design Carlo Ratti Asociatti, fiecare produs din supermarket spune o poveste care este afișată prin mese interactive și ecrane suspendate.

Unde s-a ajuns, dom’le! Citiți mai multe despre aceste inovații la TRUSTED.ro.


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Un gând despre “E-COMMERCE Instagram macho, borcanul inteligent, supermarketul atotștiutor

  • krossfire

    Enjoy chiar are un concept fain, desi mi-as fi dorit ca si produsele sa fie ceva mai ”specializate” in unele cazuri (adica sa ai o reala nevoie de specialistul respectiv, dincolo de artificiul de marketing).