Bucureştiul iarna. Care este. 2


(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)

Ah, ce senzaţie de libertate îţi poate oferi deplasarea cu mijlocul de transport „două picioare” în Bucale!

Un cor de claxoane numai bune de ignorat, burtoşi la volan nervoşi, pe punctul de a le plesni vena, poliţişti care dirijează circulaţia trăgînd cu ochiul la ritmul semaforului – astea pe de o parte. De cealaltă parte eşti tu – pietonul de Bucureşti.

Oraşul îţi aparţine acum, calci prin zăpadă fără să ştii că sub ea este un automobil abandonat de proprietar pentru că nu l-a mai putut găsi, fluieri a pagubă la trafic, asculţi muzica în playerul MP3, mergi la piaţă şi unde mai ai treabă.

Poveştile Bucureştiului în poze vintage , cum ar zice cineva:

tractor_1-1948

Evident, utilajele de deszăpezire au fot pregătite şi au ajutat la fluidizarea traficului.

metrou_194-1977

Primarul Sorin Opreşescu s-a asigurat că metroul funcţionează adaptat la trafic şi bine a făcut!

metrou_193-1977

Alături de el, un grup de specialişti care s-a asigurat că transportul în subteran îl suplineşte pe cel de suprafaţă.

metrou_4-1977

În timpul mersului, vă rugăm să vă ţineţi de bare.

locomotiva_194-1955

Trenurile nu au avut întîrzieri, locomotivele beneficiind de motorină din belşug.

autobuz_243-1970

Autobuzele au făcut faţă şi spate, fiind prevăzute cu lanţuri şi cătuşe. De iarnă.

Foto: Fototeca online a comunismului românesc, cote (în ordinea apariţiei): 1/1948, 194/1977, 193/1977, 4/1977, 194/1955, 243/1970.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

2 gânduri despre “Bucureştiul iarna. Care este.