(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)
Ah, ce senzaţie de libertate îţi poate oferi deplasarea cu mijlocul de transport „două picioare” în Bucale!
Un cor de claxoane numai bune de ignorat, burtoşi la volan nervoşi, pe punctul de a le plesni vena, poliţişti care dirijează circulaţia trăgînd cu ochiul la ritmul semaforului – astea pe de o parte. De cealaltă parte eşti tu – pietonul de Bucureşti.
Oraşul îţi aparţine acum, calci prin zăpadă fără să ştii că sub ea este un automobil abandonat de proprietar pentru că nu l-a mai putut găsi, fluieri a pagubă la trafic, asculţi muzica în playerul MP3, mergi la piaţă şi unde mai ai treabă.
Poveştile Bucureştiului în poze vintage , cum ar zice cineva:
Evident, utilajele de deszăpezire au fot pregătite şi au ajutat la fluidizarea traficului.
Primarul Sorin Opreşescu s-a asigurat că metroul funcţionează adaptat la trafic şi bine a făcut!
Alături de el, un grup de specialişti care s-a asigurat că transportul în subteran îl suplineşte pe cel de suprafaţă.
În timpul mersului, vă rugăm să vă ţineţi de bare.
Trenurile nu au avut întîrzieri, locomotivele beneficiind de motorină din belşug.
Autobuzele au făcut faţă şi spate, fiind prevăzute cu lanţuri şi cătuşe. De iarnă.
Foarte interesante fotografiile folosite pentru ilustrarea articolului. As fi interesat de fotografiile referitoare la metroul bucurestean. As dori sa luam legatura, pentru a clarifica mai bine treaba. Multumesc!
Zimbrule, fotografiile nu sunt ale mele. E sursa după text. Le poţi prelua şi folosi gratuit de acolo, cu condiţia să citezi în forma dorită de ei.