(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 7 min)
GPeC Summit se va desfăşura în zilele de 11-12-13 mai 2015, la Bucureşti, evenimentul sărbătorind 10 ani de existență ai GPeC (Gala Premiilor eCommerce) cu “speakeri de nota 20″, potrivit organizatorilor. Invitatul special al GPeC Summit este geniul în marketing online, Neil Patel, care va vorbi pentru prima oară în România de pe scena GPeC. Atât Neil, cât şi restul speakerilor invitați, sunt experți recunoscuți.
8 experți de talie mondială vin la GPeC Summit
Neil Patel este co-fondatorul Crazy Egg, Hello Bar şi KISSmetrics şi unul dintre cei mai cunoscuți bloggeri de marketing de peste hotare. Printre clienții săi se numără companii precum Amazon, NBC sau HP, pe care le-a consiliat şi le-a ajutat să-şi crească vânzările. Wall Street Journal l-a desemnat drept unul dintre cei mai influenți oameni din online, iar Forbes l-a plasat în top 10 marketeri online. Preşedintele SUA, Barack Obama, l-a plasat în top 100 antreprenori sub 30 de ani.
Chris Goward este preşedintele WiderFunnel şi creierul din spatele metodelor LIFT™ şi Kaizen™. Chris a dezvoltat strategii de optimizare a conversiilor pentru clienți cum ar fi Google, Electronic Arts, Magento şi BuildDirect.com şi este autorul cărții “You Should Test That”, un bestseller internațional despre cum orice afacere se poate îmbunătăți semnificativ prin A/B testing.
Craig Sullivan este, din 2006, unul dintre cei mai cunoscuți experți la nivel mondial în Analytics, Split Testing, Optimizarea Conversiilor, User Experience şi Voice of Customer. A contribuit la dezvoltarea echipelor şi la creșterea prezenței online a companiilor de top precum: Google, LOVEFiLM, Lego, John Lewis, eBay etc. Prin tehnicile de optimizare a conversiilor şi testele rapide, Craig a adus companiilor cu care lucrează în ultimii cinci ani un beneficiu de peste 500 de milioane de euro.
Simo Ahava (Head of Analytics Netbooster) este expert în soluțiile de personalizare web analytics şi tag management, menite să îmbunătățească întregul ciclu de viață al colectării, procesării şi raportării de date. Principalele arii de specialitate ale lui Simo sunt Google Analytics şi Google Tag Manager, Google numindu-l Google Developer Expert în aceste două segmente.
Matthew Woodward este unul dintre cei mai cunoscuți marketeri online, fiind apreciat pentru tutorialele detaliate pe care le publică pe blogul personal. Matt a contribuit la succesul multor brand-uri internaționale din punctul de vedere al strategiei de marketing online “out of the box” care îl reprezintă. Blogul lui a luat naştere ca urmare a unui experiment de SEO: a vrut să verifice dacă este posibil să crești notorietatea unui website fără link building, iar numărul de premii câştigate a demonstrat că a reuşit.
Ivan Mazour este CEO & Founder Ometria, platforma de marketing şi predictive analytics construită special pentru retaileri, cu scopul de a-i ajuta să-şi utilizeze datele pentru a-şi automatiza şi personaliza comunicarea cu clienții. Ometria este susținută de antreprenorii şi investitorii SaaS şi e-commerce de top ai Londrei şi a fost votată de revista WIRED drept una dintre cele mai promițătoare companii startup-uri din Marea Britanie.
Matt Komorowski este Head of Sales pentru PayPal Central and Eastern Europe, responsabil cu dezvoltarea de parteneriate de afaceri, extindere regională şi asigurarea de new business în peste 20 de țări din regiune. Ȋnainte de PayPal, Matt a lucrat ca Head of Sales la Groupon Polonia, consultant la The Boston Consulting Group şi manager Avon Cosmetics.
Yauhen Khutarniuk este Head of SEO la Link-Assistant.com, dezvoltatorul SEO PowerSuite, un instrument folosit de cele mai importante companii cu prezență online la nivel mondial. Yauhen are 9 ani de experiență în marketing online şi este unul dintre pionierii SEO din Belarus, fiind pasionat de web analytics şi de orice fel de strategie de optimizare inovativă.
GPeC Summit: 3 zile de conținut premium şi networking cu elita comerțului online
Ziua de 11 mai este dedicată Conferinței GPeC, constând în keynote speeches şi panel-uri cu unii dintre cei mai buni specialişti internaționali şi români în e-commerce şi marketing online. Tot in prima zi se desfăşoară, în paralel, GPeC E-Commerce Expo – locul în care companiile care oferă servicii şi soluții e-commerce au ocazia să se întâlnească față în față cu potențialii clienți (magazinele online), obținând lead-uri şi parteneriate.
Zilele de 12 si 13 mai sunt dedicate workshopurilor axate pe cele mai importante teme pentru orice magazin online: optimizarea conversiilor și usability, marketing online, split testing, targetare comportamentală și personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, E-Commerce Tools, logistică și curierat, studii de caz, management, loializarea clienților etc.
Peste 700 de participanți sunt aşteptați la GPeC Summit, reprezentanții celor mai importante companii de profil din Romania şi din țările din jur.
GPeC Summit este evenimentul pe care nicio companie care are prezentă online sau îşi doreşte să îşi extindă afacerea din retail-ul tradițional în mediul online, nu ar trebui să îl rateze. Iar când spun asta, mă refer la speakerii de top pe care-i avem invitați – mulți dintre ei pentru prima oară în Romania – de la care nu poți decât să absorbi şi să îți notezi fiecare idee ca să vinzi mai mult şi să îți creşti afacerea”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
Ȋnscrierile la GPeC Summit sunt în desfăşurare, biletul de acces pentru cele 3 zile de eveniment fiind în valoare de 147 EUR (TVA, servicii de catering şi traducere simultana incluse). Ȋn plus, magazinele online care aleg să se înscrie în Competitia GPeC au acces gratuit la GPeC Summit (în funcție de pachetul ales). Orice companie interesată să îşi promoveze serviciile în cadrul GPeC E-Commerce Expo poate găsi informații detaliate website-ul evenimentului.
Detalii şi înscrieri, pe website-ul evenimentului, la www.gpec.ro.