(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 5 min)
Hoinăresc și eu pe net, ca orice om din ziua de azi și uneori dau peste lucruri deosebite. Așa că inaugurez această serie de lucruri deosebite pe care le-am găsit online: pot fi site-uri care oferă ceva ieșit din comun, aplicații pentru smartphone care fac ceva util sau orice altceva din seria asta.
Reclame în cadru! Cum să umpli spațiile goale din filme
Startup-ul Mirriad a dezvoltat o modalitate prin care aceste platforme pot plasa reclame în filme și emisiuni TV. Mirriad folosește inteligența artificială pentru a recunoaște obiectele dintr-o scenă pentru a face loc reclamelor acolo unde există spații care nu afectează experiența spectatorilor — precum pereți, autobuze sau clădiri, aflăm de la Startupcafe.ro.
Adică, dacă există un zid în film, pac, îți apare o reclamă țintită către tine și publicul asemănător ție! Bea ceva un personaj? Pac, vezi eticheta unui produs anume pe sticlă! Ați înțeles ideea.
De asemenea, companiile ar putea alege momentul în care este afișată o anumită reclamă. De exemplu, dacă cineva urmărește o emisiune dimineața, ar putea vedea o reclamă la o marcă de cafea, în timp ce un utilizator care urmărește aceeași emisiune după-amiaza ar putea vedea o reclamă la apă minerală.
Faci sport acasă cu o oglindă smart
Românul Călin Popescu a cofondat în Germania startup-ul Vaha, care oferă o oglindă inteligentă pentru fitness, spune Start-up.ro. Vaha este dezvoltarea ideii inițiale din Pixformance, un dispozitiv de fitness personalizabil.
Vaha este o oglindă inteligentă care te ajută să menții un flux progresiv de dezvoltare fizică și mentală, contectându-te cu un antrenor personal care are grijă să-ți creeze o experiență progresivă, la distanță, printr-un plan personalizat de antrenament și o sesiune live față în față online.
În momentul în care cineva cumpără oglinda primește dispozitivul, un set de accesorii – precum benzi elastice, saltea de yoga, produs de curățare a oglinzii, un ghid de folosire și un suport pentru montarea oglinzii pe podea. De asemenea, clienții primesc acces la o aplicație mobilă și sunt alocați unui antrenor personal, pe baza anumitor criterii de preferință și experiență verificate de echipa Vaha.
Poate exista price surge la electricieni și instalatori?
Aplicația Feexers a fost promovată drept „un Uber al meseriașilor” de către Profit.ro. Este o platformă online care pune în legătură clienții cu furnizorii de servicii de întreținere a locuinței (electricieni, instalatori, zugravi) și de îngrijire personală.
GapMinder, Roca X și alți investitori – printre care și Andrei Pitiș, fost acționar la Vector Watch și Clever Taxi – au investit 500.000 de euro în acest proiect.
În aplicație te poți înregistra ca firmă de prestări de servicii sau cu rol de client. În cea din urmă poziție, descrii problema pe care o ai (chiuveta picură, clanța scîrțîie etc.) și alegi din ofertele prezentate. După prestare, poți oferi evaluări, ca la Uber.
Magway va livra prin conducte subterane
Un start-up din Marea Britanie care intenționează să livreze comenzi online clienților printr-o rețea de conducte subterane a strâns peste 1 milion de lire sterline pentru a-și duce planurile la stadiul de pilot.
Magway are în vedere utilizarea forțelor magnetice și electrice generate de motoarele liniare pentru a furniza energie rețelelor de conducte și spune că are puterea de a oferi o alternativă durabilă la creșterea traficului rutier pe măsură ce livrările online se extind.
Magway va deschide inițial rute de livrare scurte pe aeroporturi precum Heathrow și Stansted și va contribui la atenuarea traficului de marfă. Construcția unei rețele mai largi de conducte în Marea Britanie, care se întinde pe sute de kilometri, va începe în 2023.
În Brașov: șoferii își pot ceda temporar locul de parcare închiriat de la primărie
yeParking, prima aplicaţie de parksharing din România, este disponibilă şi în Braşov, astfel că, prin intermediul sistemului, şoferii au posibilitatea să cedeze temporar, pentru minute sau ore locul de parcare pe care îl dețin, optimizând astfel traficul şi timpii de căutare a unui loc de parcare, anunță News.ro.
yeParking a apărut la iniţiativa echipei Digital Republic, o firmă cu o largă experienţă în software şi produse digitale, cu sediul în Cluj-Napoca, oraş în care aplicaţia funcţionează de mai bine de un an. Acolo, aplicația a format deja o comunitate de peste 5.000 de şoferi.
::: Seria „Treburi digitale online” :::